شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آکام صالحی؛ نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی، تجاوز، همجنس‌بازی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها و منافقین نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه 60 وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن. این روز‌ها بیش از پیش نام گروهک...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: برخی املاک مازاد استان به ویژه در حاشیه شهرها که بدون استفاده رها شده به پاتوق فرهنگی، مهارت آموزی و کارآفرینی تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تمام تلاش‌مان را برای بازگشتن روزهای طلایی کشتی کردستان خواهیم کرد و امیدوارسیم این مهم محقق شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو ویژه برنامه موسیقی و هه لپه‌رکی (رقص کردی) با حضور گروه‌های موسیقی داخلی و خارجی با عنوان جشن ملی نوروزگاه در سنندج برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با توجه به وضعیت آسیب های اجتماعی در استان گفت: مجتمع چند منظوره رفاهی و اقتصادی در یکی از محله های حاشیه شهر سنندج ایجاد می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سالی که گذشت شاهد از دنیا رفتن چند چهره سرشناس بودیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: امروز این احساس در ما ایجاد نشده که بی حجابی و بی عفتی، دین و غیرت را از ما می‌گیرد. ما باید مؤدبانه با رعایت مسائل شرعی، تذکر لسانی بدهیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - انجمن علمی ریاضی و خانه علم دانشگاه کردستان به مناسبت روز جهانی "عدد پی" که به نام روز جهانی ریاضیات نامگذاری شده است، مراسمی برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ازابتدای سال‌تحصیلی جاری تاکنون یک هزار و456 دانش آموز دوره ابتدایی به مراکز آموزش وتوانبخشی مشکلات ویژه یادگیری مراجعه کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام جهان پهلوان تختی به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان قروه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: راهنمایان گردشگری استان از اول فروردین‌1402 به مدت 12 روز در2 نوبت‌کاری به راهنمایی گردشگران در اماکن و بناهای تاریخی و گردشگری استان می پردازند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امروز در هر جامعه‌ای بدون لوازم ارتباطی از جمله تلفن همراه و اینترنت، انجام کارهای روزمره تقریبا امکانپذیر نیست، امکاناتی که در کردستان هم مهیا است هرچند ضعف‌هایی نیز در برخی نقاط استان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در صورت ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز، دستگاه قضایی با ارگان‌های مسئول، برخورد قانونی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین آمارها، شمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان به 118 تن رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طرح ملی سلامت بخش (رایگان شدن بستری بیماران) در کردستان آغاز شده است و حدود 500 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی استان مشمول این طرح هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین آمارها، تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان، به 96 نفر افزایش یافت.