شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که 12 بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!

وب‌گاه ورزش سه

لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که 12 بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هر فرد حقیقی یا حقوقی که در ساخت خانه‌های آسیب پذیر در مقابل زلزله دخیل و نسبت به احداث اصولی و استاندارد واحدهای مسکونی بی توجه باشد، به نوعی دچار خیانت و باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منتخبی از عکس‌های علی‌خان والی یکی از نخستین عکاسان ایرانی در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه درخصوص توافق ازسرگیری روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

راننده یک خودرو سواری با سبقت گرفتن از مقابل یک خودروی سنگین، موجب تصادف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: مالکیت دولت و مردم با انجام طرح های کاداستر و رفع تداخلات اراضی تثبیت می شود، بنابراین روند اجرای این طرح ها باید شتاب بیشتری گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدرسه پروفسور محمدرضا ستاره، به عنوان اولین مدرسه همیاران طبیعت کردستان در ششمین روز از هفته منابع طبیعی در بیجار آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی کردستان گفت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره کالاهای فرهنگی کردستان (خه لات) از سری برنامه‌های هشتمین دوره جشنواره فیروزه تا 18 فروردین 1402 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد با قیمت کمتر از بازار در نمایشگاه بهاره سنندج در حال عرضه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین المللی کشور به عنوان دانشگاه برتر شناخته و معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (19 اسفند ماه جاری) 6 شهرستان به وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) کرونا در آمد و بقیه شهرستان های استان همچنان آبی رنگ (بی خطر) است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان به عنوان یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور در ایام مختلف سال، در آستانه فرا رسیدن سال نو آماده پذیرایی و میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در اوزان مختلف و رده‌های سنی نوجوانان جوانان امید بزرگسالان پیشکسوتان و معلولان به میزبانی سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران و گردشگران نورزی استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «مرد شماره یک؛ روایتی از فرماندهی شهید اکبر آقابابایی» نوشته محمد بلوچی به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است. شهید اکبر آقابابایی متولد سال 1340 در اصفهان است که سال 1356 در حالی که به‌عنوان دانشجو در تهران حضور داشت، در مبارزات ضدطاغوت شرکت و اعلامیه پخش می‌کرد. او در اسفند 57 به عضویت کمیته دفاع شهری اصفهان درآمد...