شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

شمایل شهید محمد بروجردی چگونه بر پرده نقره ای نقش بست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: یک قاضی با استفاده از نهاد ارفاقی تعویق صدور حکم مراقبتی به‌جای مجازات قانونی، ضمن عدم صدور حکم محکومیت کیفری و اعمال مجازات حبس، محکوم علیه را موظف به انجام کارهای پژوهش کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: واحدهای تابعه این دانشگاه، شامل بیمارستان‌ها، ناوگان و پایگاه‌های اورژانس 115 با بسیج نیروها و امکانات، برای ارائه خدمات فوریتی و درمانی به مصدومان احتمالی در مراسم چهارشنبه سوری آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چهارشنبه آخر سال جشن سنتی ایرانیان که چند دهه‌ای است فرم برگزاری آن دستخوش تغییراتی شده است و اثرات زیان‌باری بر محیط زیست گذاشته است، در آستانه این روز رویای هر دوستدار محیط زیستی برپایی سوری فارغ از آلودگی صدا و هوا است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست کامیاران گفت: 2 فرد خاطی که اقدام به قطع درختان و حمل آن در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با هدف قاچاق کرده بودند با رصد و هوشیاری محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، شناسایی و دستگیر شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس کریمی در اول اردیبهشت 1336 در روستای قهرود شهرستان کاشان متولد شد. وی کودکی و دوران نوجوانی را در همان روستا گذراند اما به دلیل آنکه آنجا دبیرستان نداشت، برای ادامه تحصیل روانه تهران شد. او تا سوم دبیرستان در مدرسه دارالفنون، واقع در خیابان ناصرخسرو تحصیل کرد و دیپلم خود را در رشته نساجی در کاشان گرفت. سپس در سال 1355 به‌عنوان درجه‌دار وظیفه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: مشکل یک واحد تولیدی در سقز با بیش از 100 نفر اشتغالزایی، با ورود دستگاه قضایی برطرف و احیا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای توجه به سلامت دانش آموزان، مدارس شیفت عصر استان امروز سه شنبه تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

اسفند 1401 با حدود 172 سانس کنسرت در تهران و شهرهای مختلف همراه شده و در این میان وعده وزیر ارشاد هم محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران با هدف کاهش گازهای گلخانه‌ای، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و سرزمین و در راستای انجام تعهدات بین‌المللی اجرا می‌شود که بخشی از آن سهم زاگرس و کردستان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محافل غربگرا که این بار توافق با عربستان را بهانه کردند، نمی‌خواهند ببینند رشته تحولات از دست آمریکا در رفته و خارج از نظم مطلوب او اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سطح زیادی از اراضی کشاورزی استان وقفی است و این شرایط ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی از روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی جدید وارد منطقه شده و هوای استان تا روز جمعه بارانی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شهروندان سنندجی حدود 11 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کرده‌اند.