شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تغییرات در نحوه برگزاری کنکور و هوشمندسازی آزمون‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهر سنندج درباره قطعی آب در برخی مناطق سنندج اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری آزمون‌های الکترونیکی آماده است و تنها نیازمند سالن‌های مجهز هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم آزمون‌هایی که سازمان سنجش متولی برگزاری آنها است، در سال 1403 الکترونیکی برگزار شوند.

وب‌گاه فرارو

حسن مروتی درباره برگزاری کنکور به صورت الکترونیکی توضیح داد: برای هوشمندسازی نیاز به سالن‌هایی داریم که داوطلب‌ها در آنجا مستقر شوند و سوالات آزمون‌ها را به صورت الکترونیکی یعنی برخط (آنلاین) یا غیربرخط (آفلاین) در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر بزرگترین مشکل ما این سالن‌ها است که به اندازه کافی در کشور موجود نیستند. بزرگترین مرکزی که داریم پیام نور است که در نهایت 35 هزار نفر را می تواند جوابگو باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 220 بازرس در قالب 35 تیم نظارتی و عملیاتی در اجرای برنامه مدیریت بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها توزیع عادلانه ثروت در این استان را به دنبال دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سالی که گذشت از معدود سال‌هایی بود که به جهت درگیری کشور در جنگ ترکیبی دشمن که اوج آن را در سه ماه آشوب آفرینی و اغتشاش شاهد بودیم، برای ملت ایران بسیار تلخ گذشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تالار مرکزی سنندج به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی - هنری غرب کشور، 20 سال است که اصحاب فرهنگ و هنر این دیار را چشم انتظار گذاشته است و به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار، هنوز هم به عنوان پروژه ای ناتمام از آن یاد می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پژوهشی دانشگاه کردستان گفت: متوسط زمین‌های کشاورزی آبی کشور 46 درصد و کردستان یک سوم این مقدار است و این وضعیت برای استانی که به «انبار آب» کشور معروف است، مناسب نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - به مناسبت هفته بزرگداشت "حکیم نظامی گنجوی" شاعر بلند آوازه سده 6 قمری و با حضور جمعی از مسئولان، آیین بزرگداشت این شاعر بزرگ در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

چند روز پیش خبر رسید که ایران به جمع کشورهای «لیتیومی» پیوسته است و در این راستا، معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه 2 معدن لیتیوم در دشت «قهاوند» همدان کشف شده، تاکید کرد که گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری از این ماده معدنی در حال اخذ است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مسئولان وظیفه دارند در راستای انعکاس واقعیت‌ها و خدمات انجام شده، ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ضعفهایی در حوزه ساماندهی امور جوانان در استان وجود دارد که ساماندهی امور و رفع نقاط ضعف نیازمند ورود فعالانه تشکل‌های مرتبط با جوانان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج برای دوره چهار ساله مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان با وجود منابع آبی فراوان تنها 12 درصد اراضی کشاورزی آبی دارد و با توجه به اینکه افزایش سطح اراضی آبی منجر به تحول، ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان خواهد شد لذا یکی از مطالبات کشاورزان کردستان تبدیل اراضی دیم به آبی است.