دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه ورزش سه

در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه، 250 روضه خانگی در قالب پویش ملی "خانه مادری" در 10 شهرستان استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همایش بین المللی شعر "شاخه طوبی" یادمان سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه با حضور شاعرانی از ایران و افغانستان در سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیجار با داشتن 16 درصد از جمعیت بالای 60 سال، پیرترین شهر و مریوان با 7.6 درصد از این جمعیت، جوانترین شهر کردستان است.

خبرگزاری تسنیم

اکبر براتی یکی از همرزمان شهید بروجردی به این نکته اشاره کرد که بسیار خوشحالم بالأخره طلسم ساخت فیلمی درباره شهید بروجردی شکسته شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان "ردی از یک مرد" به کارگردانی "ساسان فلاح فر" در سینماهای استان کردستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، در اولویت صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - باشگاه‌داران فوتبال سنندج اگرچه مشکلات و دغدغه های زیاد دارند اما نبود حامی مالی و تجهیزات سخت افزاری از جمله کمبود زمین چمن بیش از بقیه مشکلات آنها را رنج می دهد و در این میان چشم انتظار حمایت های دولتی هستند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مستند داستانی «قرار روز شانزدهم» همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس عبدی در اعتماد نوشت: «مقایسه دولت کنونی با دولت اول روحانی را کنار می‌گذاریم ولی با دولت دوم روحانی یا حداقل 3 سال آخر آن دولت هم اگر از جهات گوناگون مقایسه شود جالب خواهد بود. هدف اصلی نیز پیدا کردن درکی از امکانات و نتایج عملکرد‌های دو دولت است. تحریم؛ دولت روحانی تا 5 روز مانده به پایان کارش با شدیدترین تحریم ترامپ روبرو بود؛ تحریمی که به...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره امور حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: در 9 ماهه سال جاری762 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان با صدور حکم قضایی رفع تصرف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد در بررسی تفاوت‌های زمینه‌ای دو دولت رئیسی و روحانی،‌ادعا کرد دولت روحانی در شرایط به مراتب دشوارتری قرار داشته اما با این وجود موفق‌تر عمل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان گفت: پویش ملی" لبخند مادری" به همت بنیاد 15 خرداد این ستاد و با هدف ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها در مریوان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 348 دستگاه کارت خوان قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی بیجار خبر داد.