دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: در حال حاضر پوشش تحصیلی دانش‌آموزان لازم‌التعلیم (ابتدایی) استان 98.8 درصد و تمام مبادی ورودی بیسوادی در استان مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: کامیاران شهر منتخب استان برای اجرای طرح آزمایش سرشماری ثبتی مبنای 1401 است و این طرح از اول دی ماه در این شهرستان آغاز می‌شود و تا پایان این ماه به طول می انجامد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر لزوم ادغام فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی و پژوهشی این دانشگاه در گروه های بالینی، به عنوان یک اولویت تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در پاییز امسال، 15 میلیارد و 438 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در نظر گرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سردار سلیمانی فهم درستی از موضوع داشت، تاکید کرد: او از جنس مدیرانی بود که التیام‌بخش بود و می‌خواست وفاق ایجاد کند. یعنی یک نوع وحدت در کثرت را دنبال می‌کرد. قبول داشت که جامعه را در نهایت باید یک فکر جلو ببرد اما دال بر این نیست که تکثر را نبینیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

420 کیلو گرم مواد مخدر تریاک در آب های سرزمینی چابهار توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 2 کارگاه اشتغال زندانیان زن و مرد با حضور رئیس کل دادگستری کردستان در سنندج گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: 80 درصد شبکه برق فشار ضعیف هوایی در مناطق مختلف استان به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 269مورد تخلف زیست محیطی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در استان کشف و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 سال تلاش و انتظار؛ زمان کمی نیست! چیزی بیش از یک‌سوم مجموع سال‌های خدمت یک معلم. 11 سال پیگیری برای اینکه وعده تکراری مسئولان در دولت‌های مختلف، محقق شود و بالاخره نظام رتبه‌بندی معلمان به سرانجام برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد که روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب‌غرب و غرب به کشور در نیمه غربی کشور به تدریج بارش برف و باران خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع محروم‌شدن برخی از معلمان از نظام رتبه‌بندی با واکنش معلمان صنفی مواجه شد تا جایی که برخی از معلمان از تهران پیگیر وضعیت همکاران محروم‌شان شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان ضمن تاکید بر شتاب در پیشبرد طرح مسکن ملی در استان اطهار کرد: باید عملیات ساخت افزون بر 14 هزار واحد مسکن ملی تا دهه فجر امسال در استان آغاز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب‌غرب و غرب به کشور در نیمه غربی کشور به تدریج بارش برف و باران خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا اواخر وقت سه‌شنبه 13 دی در کلان‌شهرها آلودگی هوا ادامه دارد، گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب‌غرب و غرب به کشور در نیمه غربی کشور به تدریج بارش برف و باران خواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب‌غرب و غرب به کشور در نیمه غربی کشور به تدریج بارش برف و باران خواهیم داشت.