دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این مطلب را روزنامه ایران در واکنش به برخی مواضع سیاسی‌کارانه و مغرضانه محسن هاشمی منتشر کرد و نوشت: محسن هاشمی مدعی شده که دولت در 1/5 سال گذشته به وعده‌ها نیز عمل نکرده است. شاید محسن هاشمی، بنابر اقتضائات سیاسی، از خاطر برده باشد که چطور اعضای دولت گذشته سلامت و نجات جان ایرانیان در تأمین واکسن کرونا را گروگان پیوستن به FATF قرار داده بودند. این...

خبرگزاری تسنیم

مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از حضور این مجموعه در بیش از 10 گمرک مهم مرزهای غربی کشور که ارتباط مستقیم با کشور عراق دارند خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامیان سیاسی دولت قبل نظیر محسن هاشمی، در 16 ماه دولت رئیسی مطالباتی را مطرح می‌کنند که در هشت سال قبل، حتی به آن اشاره هم نمی‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ناظر گمرکات کردستان گفت: افزون بر 613 میلیون و 218 هزار دلار کالا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه از مرزهای استان به خارج از کشور صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان از دولت رئیسی دفاعی تمام قد کرد و عملکردش را بهتر از دولت روحانی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان انتقاداتی را نسبت به مواضع اخیر پسر آیت الله هاشمی مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: حامیان سیاسی دولت قبل نظیر محسن هاشمی، در 16 ماه دولت رئیسی مطالباتی را مطرح می‌کنند که در هشت سال قبل، حتی به آن اشاره هم نمی‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سهمیه کودهای شیمیایی کشاورزان استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: برخی چهره‌های ورزشی و سلبریتی‌ها فکر کردند خبری است و می‌خواستند خود را همراه دشمن نشان دهند که ملت ایران در برابر این توطئه‌ها ایستادند و دشمنی دشمنان را نقش برآب کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: "زیبا عبدالملکی" و "پرشنگ سنگین آبادی" از استان کردستان در مرحله منطقه ای دومین 2سالانه قصه‌گویی "نهال امید" در همدان به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تولید تخم مرغ در استان با اجرای 2 طرح تولیدی به هفت هزار و 200 تن افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوارمانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانا

همزمان با فرارسیدن دهه بصیرت، تیم‌های پزشکی و درمانی متخصص جهت ارائه خدمات رایگان درمانی به روستای آساوله و مناطق محروم کردستان اعزام شدند.

خبرگزاری دانا

عسکری گفت: حماسه تاریخی 9 دی در مهار فتنه 88 ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی را برای عبور از فتنه‌ها را نشان داد و بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری ملت است

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: حماسه 9 دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها است و می طلبد صاحب نظران، اساتید و روحانیون در ارتباط با این رویداد بزرگ اطلاع رسانی و روشنگری بیشتری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از آتش سوزی اتوبوس در آذربایجان شرقی با 30 سرنشین خبر داد.