دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: یک هزار و 533 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف استان نیاز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم «قرار روز شانزدهم» همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبل از ساعت 11 برخی از کسبه در منطقه بازار آهنگران تهران مغازه‌های خود را تعطیل کرده و تجمع در این منطقه شکل گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول واحد آموزش پارک علم و فناوری کردستان گفت: راه‌اندازی پنج خانه خلاق و نوآوری با اعتبار 30 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به کردستان مصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان گفت: 69 هزار و 700 تن نهاده دام و طیور در 9 ماهه سال جاری بین واحدهای دامداری و مرغداری استان توزیع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز با توجه به فراخوان داده‌شده به بازاری‌ها، برخی از مغازه‌دارهای بازار تعطیلی کردند.

خبرگزاری دانا

معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صمت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، یک میلیون و 113 هزار و 632 تن کالا از مرزهای استان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اداره‌کل، تحول در صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه را در اولویت کاری خود قرار داده و با تمام توان از این قشر پشتیبانی می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "یوسف ایمانی" مشت‌زن سریع لرستانی همچنان رکورد سریعترین مشت‌زنی ثبت شده گینس را در اختیار دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تمامی شهرستانهای استان در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رنگ آبی (عادی) در آمد.

وب‌گاه فرارو

موضوع محروم‌شدن برخی از معلمان از نظام رتبه‌بندی با واکنش معلمان صنفی مواجه شد تا جایی که برخی از معلمان از تهران پیگیر وضعیت همکاران محروم‌شان شدند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: "زیبا عبدالملکی" و "پرشنگ سنگین آبادی" از استان کردستان در مرحله منطقه ای دومین 2سالانه قصه‌گویی "نهال امید" در همدان به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: حامیان سیاسی دولت قبل نظیر محسن هاشمی، در 16 ماه دولت رئیسی مطالباتی را مطرح می‌کنند که در هشت سال قبل، حتی به آن اشاره هم نمی‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از ابتکارات دولت سیزدهم راهی برای خانه‌دار شدن اقشار ضعیف و فاقد مسکن جامعه بوده و جوانه امید را در دل جوانان رویانده است.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر در حالی که رئیس دولت قبل حتی آب خوردن مردم را هم وابسته به برجام می‌دانست، دولت سیزدهم در کمتر از 16 ماه، چندین پروژه مهم آبرسانی را به سرانجام رساند. از جمله مهم‌ترین آنها، طرح آبرسانی غدیر به خوزستان، سنندج و همدان بود.