دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: پنج هزار خودرو عمومی در شهرستان‌های مختلف استان به صورت رایگان دوگانه سوز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد گفت: این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن در سراسر کشور مواجه شده و سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پنج هزار و 868 میلیارد ریال تسهیلات به 125 واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبحانه در شهرهای مختلف ایران به شیوه‌های مختلفی سرو می‌شود. در این مطلب به صورت اجمالی به صبحانه شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج - مریوان متاسفانه 3 نفر جان باختند و یک تن نیز مصدوم شد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزئی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.

وب‌گاه فرارو

صبحانه در شهرهای مختلف ایران به شیوه‌های مختلفی سرو می‌شود. در این مطلب به صورت اجمالی به صبحانه شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان ما در صحنه های بین المللی نقش‌آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج، اظهار داشت: شما دانشجویان اهل تحقیق هستید و باید برای هر چیز یا دلیلی بیاورید یا دلیلی بخواهید. وی با بیان اینکه در ارتباط با مرگ خانم ژینا امینی دلیل و مدرک قانع کننده‌ای توسط دشمن برای اثبات قتل این خانم وجود نداشت تا ارائه دهند، افزود: دشمن به واسطه مرگ خانم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: «دستگاه قضایی با افرادی در داخل کشور که نظام را متهم به اتفاقاتی که نیفتاده می‌کنند، برخورد خواهد کرد. آنهایی که در خارج از کشور هستند چاره ای نیست جز اینکه عزیزان رسانه‌ای این جنگ رسانه‌ای را خنثی کنند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی عصر چهارشنبه در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان استان کُردستان در مهدیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی، فداکاری‌های بانوان بسیار بیشتر از مردان بوده است و زنان ایرانی و از خودگذشتگی‌های آنان در دنیا نمونه ندارد. وی با بیان اینکه امروز بانوان ما در صحنه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند و در قله‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

بهزاد غریب‌پور تصویرگر و گرافیست شناخته شده کشور در 65 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از رونمایی از سامانه جامع راهبری و پایش پروژه های قرارگاه خاتم خبر داد گفت: ما به دنبال گسترش فعالیت های قرارگاه به ده ها برابر میزان فعلی هستیم و این شدنی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اعضای اتاق فکر جنگ سوریه که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد با نوشتن یک یادداشت با عنوان «انتقال تجربیات انقلاب سوریه به ایران» نسخه به‌روز شده ویران‌سازی را برای لیدرهای اغتشاشات ارسال کرد!