دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم تیروژ حیات کردستان در اولین بازی از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، از سد سپهرداد تهران گذشت و به رده دوم جدول این مسابقات صعود کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده کردستان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، میزبان ملوان بندرانزلی بود که با سه گل مغلوب این تیم شد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری قاطع سپاهان، خاتون و شهرداری سیرجان به اتمام رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اگر ما مسئولیت های درمانی و اجرایی خود را به درستی انجام دهیم بخشی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: فعالیت موسسه های خیریه باید نظم و نظام مشخصی داشته باشد و اگر این مهم تحقق پیدا کند، از ورود افرادی که دنبال کارهای عام المنفعه نیستند به این وادی جلوگیری خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از دستگیری قاتل مرد 38 ساله سنندجی با هوشیاری پلیس در کمتر از یک ساعت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: زمان زیادی از انتشارِ خبر درگذشتش نمی‌گذرد. خیلی‌ها هنوز این خبر را نشنیده‌اند و وقتی به گوششان می‌خورد، می‌گویند: جایش خالی است؛ در حقیقت جای بهزاد غریب پور چند سال بود که به واسطه بیماری که گریبانگیرش شد، در عالم هنر خالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به زنان است

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اتحادیه قنادان، آجیل و خشکبار سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 پروانه کسب برای واحدهای قنادی، آجیل، خشکبار و آب میوه و بستنی در سنندج صادر شد که این بیانگر ورود سرمایه به این حوزه است و امید می‌رود با رفع برخی از مشکلات این روند افزایش بیشتری پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بهزاد غریب‌پور، تصویرگر و گرافیست کتاب‌های کودک، هنرمندی که آثارش چشم‌نواز و ماندگار است.

خبرگزاری مهر

بهزاد غریب‌پور، تصویرگر و گرافیست کتاب‌های کودک، هنرمندی که آثارش چشم‌نواز و ماندگار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم تیروژ حیات کردستان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، مهمان خود، سپهرداد تهران را با شکست بدرقه کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 30 هزار کارت قالیبافی در استان صادر شده که 13 هزار مورد آن مربوط به امسال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سی و سومین رویداد هنری تئاتر فجر کردستان روز پنجشنبه با معرفی نفرات و گروه‌های برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سه هزار و 606 هکتار از باغات استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اصلاح و نوسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه توسعه و رونق صنعت گردشگری با همکاری میان فعالان بخش خصوصی و بخش دولتی محقق می‌شود، گفت: هم اکنون فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان در حال انجام است.