دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم منطقی و آگاه بودن فرهیختگان و اهالی علم و دانش تاکید کرد و گفت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه نباید تبلیغات باطل دشمنان را در ذهن خود جای دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

کیانوش غریب‌پور برادر دیگر این هنرمند و گرافیست هم نوشته است: «بهزاد غریب‌پور، برادر، استاد و جانم، دیشب (سه‌شنبه، 22 آذرماه) در غربت، به دیدار آشنایان آسمان رفت. روح مهربانش تابان»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقای رئیسی در چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه را نهاد پیشرو در سازندگی کشور توصیف کرد.

خبرگزاری دانا

بهزاد غریب‌پور هنرمند تصویرگر در 65 سالگی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

بهروز و کیانوش غریب‌پور که از هنرمندان شناخته شده کشورمان هستند، در سوگِ برادرشان بهزاد غریب‌پور نشستند که از هنرمندانِ تصویرگر بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور با بیان اینکه شکل‌گیری ایران قوی بدون اقتصاد و زیرساخت قوی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه ما در دولت و نهاد‌های انقلابی به دنبال ساختن ایران قوی هستیم که قدرت اقتصادی یکی از ساحت‌های آن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 100 درصد ماشین‌آلات کشاورزی استان شامل تراکتور و کمباین پلاک گذاری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار داشت: افتخاری که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آبرسانی و برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد موجب شده تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در مواجهه با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه شکل‌گیری ایران قوی بدون اقتصاد و زیرساخت قوی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه ما در دولت و نهادهای انقلابی به دنبال ساختن ایران قوی هستیم که قدرت اقتصادی یکی از ساحت‌های آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور اظهارکرد: افتخاری که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در آبرسانی و برق‌رسانی و گازرسانی به مردم انجام داد موجب شده تا مردم احساس کنند سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در مواجهه با حوادث همواره گمنام و بی‌نشان کنار آنها بوده و در سازندگی نیز میدان‌دار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهزاد غریب‌پور گرافیست پیشکسوت و تصویرگر در 65 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بهزاد غریب‌پور تصویرگر و گرافیست در 65 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری دانا

سردار نقدی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن از برخی مشکلات جامعه سوء استفاده کرد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اغتشاش و آشوب، واقعیت اقتدار و سربلندی و پیروزی مردم را به چالش بکشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهزاد غریب‌پور تصویرگر و گرافیست در 65 سالگی از دنیا رفت.