دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 40 درصدی صادرات نفتی و غیرنفتی و بازگشت ارز حاصل از فروش آن از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

زهره واحدیان بانوی خستگی ناپذیر که از نوجوانی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس حضور داشت و بعد از جنگ نیز در جبهه فرهنگی حوزه کتاب فعال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 52 واحد راکد و نیمه فعال در بخش کشاورزی استان در یک سال اخیر به چرخه تولید بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان گفت: امسال 31 هزار و 193 کودک سه تا پنج سال، نوزاد و شیرخوار در مراکز زیرپوشش این نهاد، از نظر شنوایی غربالگری شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: طرح کاداستر در 2 میلیون و 100 هزار و 804 هکتار از عرصه‌های طبیعی استان اجرا و 9 هزار و 890 سند تک برگ برای اراضی ملی و دولتی صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بین بازیگران ایرانی زوج های بازیگر زیادی دیده می شوند اما این بار به معرفی بازیگرانی پرداخته ایم که با کارگردان فیلم هایشان ازدواج کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شوهرش روزهای اول تشویق‌اش می‌کرد که درس بخوان، حتی برایش کتاب گرفته بود اما وقتی دید همه‌چیز جدی شده، مخالفت کرد، به او گفت همه زندگی‌ات شده کتاب، اصلا به ما نمی‌رسی و...»

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان محورهای قروه به همدان و مریوان به مرز باشماق را پرتصادف ترین محورهای استان اعلام کرد و گفت: از اول امسال تا پایان آبان ماه 274 نفر در استان بر اثر تصادفات جاده‌ای جان باختند.

خبرگزاری مهر

اولین دوره آزمون زبان فارسی ویژه دانشجویان و متقاضیان غیرایرانی غیرفارسی زبان در دانشگاه آزاد اسلامی 16 دی ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: 37 مرکز علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی در کشور فعال است که 23 هزار و 18 دانشجو در این مراکز تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: امسال 110 میلیارد ریال برای کمک به درمان خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای آشنایی دانش‌آموزان با احکام نماز، وضو و مسائل شرعی و در نهایت ورود به سن تکلیف و انجام واجبات دینی، طرح بهار بندگی (جشن تکلیف) در مدارس استان آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گروهبان یکم سعید پاک سرشت از مرزبانان فرماندهی مرزبانی کردستان برای اولین بار در کشور موفق به ثبت رکورد شنای سوئدی در یک دقیقه و بر روی 2 انگشت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به آینده کردستان بسیار امیدوارم و معتقدم در مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات نباید خودزنی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در سال جاری 350 پروژه فیبر نوری برای مشتریان کلان از جمله ادارات، کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی در سطح استان اجرا شده است.