دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصادف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: عمیق ترین نقطه خلیج فارس در همین منطقه است و مکان بسیار مهمی برای کشور است و اگر این منطقه از دست برود، دیگر تسلطی بر خلیج فارس نداریم پس باید از نعش ما رد شوند تا این جزایر را از ما بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: کار احداث ساختمان جدید اداره کل انتقال خون کردستان پس از پنج سال توقف، با تزریق اعتبار 24 میلیارد تومانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از سر گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، آلوده‌ترین مناطق تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به صورت رسمی با انتشار بیانیه‌ای از سهمیه رسمی قاره‌ها برای مسابقات جام جهانی 2026 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفارت آذربایجان در مراسم یادبود رستم قاسمی تاج گل مخصوصی ارسال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اطلاعیه قوه قضاییه آمده که دکتر قره‌حسنلو به نوعی در جریان جان باختن روح‌الله عجمیان نقش داشته است. اما شواهد، شخصیت و سابقه خانواده با میزان خشونت پرونده همخوانی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا در تازه ترین تحریم های خود صدا و سیما را تحریم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از فیلترینگ دو پلتفرم خارجی اینستاگرام و واتساپ، بخشی از کسب‌وکارهای اینترنتی با مشکلات معیشتی روبه‌رو شدند؛ بر این اساس، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته حمایتی ویژه‌ای را برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در نظر گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشیدی کوچی گفت: در 25 مهرماه سال 1400 وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که ما برنامه داریم تا در سال آینده قرعه کشی خودرو را حذف کنیم آیا این اتفاق رقم خورد؟ پس چرا امروز یک لاتاری را راه انداخته‌اید و مردم را برای خرید خودروی بی‌کیفیت داخلی به صف کرده‌اید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از بستری شدن استاد ناظری در بیمارستان ضمن انجام فرآیند آنژیو، مراحل تکمیلی درمان نیز صورت گرفت و در نهایت این هنرمند از بیمارستان مرخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به سال‌ها حضور محمد سرافراز در معاونت برون‌مرزی صداوسیما و سپس ریاست این دستگاه و نیز عضویت وی در شورای عالی فضای مجازی به عنوان شخص حقیقی، جماران بخش‌هایی از سخنان و ادعاهای اخیر او را که نمی‌توان از نظر دور داشت، منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به داوطلبان آزاد و دانش‌آموزان مشمولی که بیش از سه ماه وقفه تحصیلی دارند، معافیت تحصیلی تعلق نمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه هیچ مخالفتی با واردات خودرو نداریم، گفت: بر اساس اخبار منتشر شده، نخستین سری از خودرو‌ها به کشور در حال ورود است و خواهشمندیم به موازات این اتفاق، محدودیت‌های قیمت گذاری برای صنایع خودروسازی برداشته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی است در فضای مجازی، اخبار ضدونقیضی در خصوص برخورد فیزیکی استاد دانشگاه بین‌المللی امام با یکی از دانشجویان که بدون اجازه و بدون حجاب اجباری در کلاس درس معارف پسران حضور یافته بود، منتشر شده بود.