دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنان خانه‌دار می‌توانند بر اساس سه نرخ حق بیمه 12، 14 و 18 درصد، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند؛ در این مطلب به جزئیات و نحوه محاسبه حق بیمه زنان خانه‌دار بیمه شده تامین اجتماعی پرداخته‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راز سرقت‌های عروس و خواهرشوهرهایش زمانی فاش شد که زنی جوان به اداره پلیس رفت و گفت در مراسم تشییع جنازه یکی از همسایه‌هایش، طعمه سارقان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد حقوق بشر اعلام کرد: دادستانی تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درخصوص نقش شبکه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی در حوادث اخیر را آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد جلسه‌ای را با بازیکنان و مربیان برگزار کرده و پاداش ویژه نقدی متفاوتی را برای بردن استقلال در این بازی تعیین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکلای ملت نیز با 110 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 252 نماینده حاضر در جلسه، پاسخ‌های فاطمی امین درباره گرانی خودرو را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اعتماد با اشاره به اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد نوشت: بیشترین لطمه را به امنیت کشور بی‌اعتمادی مردم نسبت به دادگاه‌های غیرعلنی و غیرشفاف و صدور احکام و اجرای شائبه‌برانگیز این احکام می‌زند

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی تهران براساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار نسبت به یک سال منتهی به آبان، رشد 2.6 درصدی و نسبت به ماه قبل، 5 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 45 ساله که 15 سال از ازدواجش می‌گذرد، ماجرای رازی را که همسرش از او پنهان کرده بود، تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی فعالان رسانه ای حوزه ورزش ادعا کرده اند که مهدی توتونچی مجری معروف و پر سرو صدای شبکه ورزش به کادر فنی تیم امید سایپا اضافه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با افزایش سطح آگاهی و در راستای توانمندسازی معلمان و فرهنگیان برگزار می‌شود، به همین جهت باید در زمینه اهداف و شرایط برگزاری به نحوی برنامه‌ریزی شود که فرایندهای پیش‌بینی‌شده در زمان مقرر و مطابق با برنامه، به‌صورت منظم انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوگواری برای اعدام محاربی که قاتل دو جوان مشهدی است و تبرئه او و تلاش برای آنکه چهره محارب قاتل را یک مظلوم بر دار کشیده نشان دهند، آخرین نمونه از شرارت‌های براندازان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان که از قبل مدرسه را تحت نظر داشته، ساعت یک بامداد به آنجا مراجعه کرد و با باز کردن درب، خیلی خونسرد وارد مدرسه شده و اقدام به سرقت تلویزیون، دوربین فیلمبرداری، عکاس و لپ‌تاپ به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کرده و از مهلکه گریخته است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی از اعدام برخی معترضان، از مسئولین قضایی خواست نهایت احتیاط و ملاطفت را در برخورد با معترضان در پیش بگیرند و زمینه آزادی آنان را فراهم آورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اما سوال اصلی این است که افزایش قیمت دلار تا کی ادامه دارد و دلار با ورود به کانال جدید آیا مرز 40 هزار تومانی را تا آخر دی ماه پشت سر می‌گذارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراجع عظام که زمانی برای تنباکوی انگلیسی فتوا می‌دادند، عجیب است که نسبت به فتنه بسیار پیچیده‌تر انگلیسی - سعودی کنونی فتوا و رها کردن حاشیه امن که هیچ، موضع‌گیری ساده هم نکرده‌اند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدرمحمدمهدی کرمی گفت: محکوم به اعدام شده است. خودش چهارشنبه ساعت 2بعدازظهر به ما زنگ زد و گفت بابا حکم‌ها را به ما داده‌اند؛ حکم من اعدام است. پسرم گریه می‌کرد و می‌گفت به مامان چیزی نگو... مادرش وابستگی زیادی به مهدی دارد..