یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه عصر ایران

با ازدواج بین المللی، توسعه فرهنگی اتفاق افتاده است و ارتباطات بین‌المللی تقویت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان در مجلس در مورد بحران پیری در کشور اظهار نظر کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب گفت: اقتدار و امنیت غذایی یکی از ابزارهای نوین قدرت در عرصه بین المللی است و کشور ما باید از این ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد بهره ببرد.

وب‌گاه الف

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: گاهی برخی افراد برای فرار از تنهایی به سمت حیوانات و همنشینی با آنها حرکت و به دنبال جایگزین کردن حیوان خانگی به جای فرزند هستند، باید از این دسته پرسید آیا یک سگ می‌تواند شادابی و نشاطی که فرزند در زندگی به دنبال می‌آورد را ایجاد کند؟

وب‌گاه الف

در مطلب زیر نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی از موانع ازدواج و وظایف دولت در تسهیل آن را می خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: گاهی برخی افراد برای فرار از تنهایی به سمت حیوانات و همنشینی با آنها حرکت و به دنبال جایگزین کردن حیوان خانگی به جای فرزند هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مامایی و پژوهشگر پژوهشگاه رویان با اشاره به این که 15 تا 20درصد زوجین در ایران نابارورهستند می‌گوید: این رقم از میانگین جهانی هم بالاتر رفته است.

وب‌گاه فرارو

مریم جوام، عضو مرکز تحقیقات ناباروری پژوهشگاه رویان می‌گوید 90 درصد از زوج‌ها با شرایط طبیعی جسمی و بدون روش جلوگیری طی یک سال باردار می‌شوند و در صورت عدم بارداری در این مدت زمان، ناباروری برای آن زوج مطرح می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اولویت در پرداخت وام ودیعه مسکن، پوشش خانوارهای مستاجر واجد شرایط است و از آنجایی که همه تلاش دولت در طرح‌های حمایتی مسکن، تشویق به ازدواج و حمایت از تشکیل خانواده است، وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سمیه قبل از 12‌سالگی مادر می‌شود؛ کودکی که به‌جای عروسک حالا باید فرزندش را در آغوش بگیرد و احساسات ناب کودکانه‌اش را پشت حس مادرانه مخفی می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این بخشی از ماجرای پرهیاهوی سرقت بزرگ از بخش صندوق امانات بانک ملی ایران است و چند نکته را به دهن متبادر می کند:

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1398، مجلس شورای اسلامی، قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را تصویب و حتی جنبه عمومی بسیاری از جرم های ضد اجتماعی را هم حذف کرده است. بعد از تصویب این قانون، مجرمان حرفه ای جری تر شده اند زیرا می دانند که مجازات سبکی (آن هم در صورت دستگیری) در انتظارشان است و نیز می دانند که با جلب رضایت شاکی خصوصی (ولو با تهدید) دیگر از منظر عمومی جرم، مورد تعقیب قرار نمی گیرند. در واقع، مجلس در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام ودیعه مسکن به مجرد‌ها تعلق نمی‌گیرد، اولویت در پرداخت وام ودیعه مسکن، پوشش خانوار‌های مستاجر واجد شرایط است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی دانشجو، سال گذشته و همزمان با ثبت نام متاهل‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، دولت با هدف تشویق مجرد‌ها به ازدواج و حل مشکل پیری جمعیت، پنج گروه از افراد جدید را فارغ از اینکه متأهل یا سرپرست خانوار باشند در نهضت ملی مسکن گنجاند و اجازه ثبت نام را به آنان داد. دولت در طرح‌های مسکن به دنبال ایجاد مکانیزمی برای تشکیل خانواده و حل پیری جمعیت است و یکی از نکات مهم در رابطه...

وب‌گاه مشرق نیوز

اولویت در پرداخت وام ودیعه مسکن، پوشش خانوارهای مستاجر واجد شرایط است، وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد.