یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانا

آماری از میزان ازدواج سفید در کشور در دسترس نیست، اما ارزیابی شاخص‌هایی مانند افزایش خانه‌های اجاره‌ای مبله ساعتی و روزانه می‌تواند زنگ خطری باشد که باید هر چه زودتر برای آن فکری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

متأسفانه بسیاری از اختلافات زن و مرد ناشی از مشکلات مالی است، بسیاری از دوستانم متاسفانه به دلیل همین مشکل، نتوانسته‌اند با هم کنار بیایند و مجبور به طلاق شده‌اند، البته چشم و هم‌چشمی‌ها هم دلیل دیگر اختلافات در زندگی زوجین است.

خبرگزاری دانا

لیلا افضلی شیخی گفت: پرورش و تعلیم دختران امروز باید در مسیر رسیدن به عصمت و طهارت ائمه اطهار بویژه حضرت معصومه (س) باشد تا دختران امروز که زنان ومادران فردای جامعه اسلامی هستند از کمالات این بانوی بزرگوار برخوردار شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم میراث دار بحران‌های متعدد در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور است. یکی از مهمترین بخش‌ها مسکن است که ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد. اما چه شد که خرید مسکن و تأمین سرپناه برای بسیاری از مردم رؤیا شد؟

خبرگزاری دانا

خطر سقوط آزاد جوانی جمعیت در کشور پیش‌بینی شده چرا که زنگ خطر کاهش نرخ رشد جمعیت سال‌هاست در کشور به صدا در آمده و این مسئله به یک ابر بحران تبدیل شده اما مجلس با تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برای عبور از این بحران در تلاش است.

خبرگزاری دانا

عضو شورای راهبردی جمعیت و خانواده حوزه علمیه کشور با اشاره به اینکه راهبرد امام و رهبری در حوزه خانواده، فرزندآوری است، گفت: امروز موضوعات مربوط به خانواده در حال تبدیل شدن به ابربحران است.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر وسایل پیشگیری از بارداری در مراکز بهداشت توزیع نمی شود همین موضوع می‌تواند به یک سری بارداری‌های ناخواسته و افزایش تعداد سقط‌های غیرمجاز شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مهمترین اصل برای تشکیل خانواده را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مساله جمعیت تنها مساله آینده نگری نیست بلکه نیاز امروز نیز هست و اگر بنا بود ازدواج برای انسان در سنین بالاتر باشد خدای متعال گرایش جنسی را در سنین پایینتر در جوان‌ها قرار نمی‌داد.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهد: این فرهنگ که باید امکانات زندگی مستقل فراهم شود تا ازدواج کنند، بزرگترین آفت ازدواج جوانان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: خانواده‌ها با وجود مطلوبیت ذهنی، به دلیل مشکلات فرزندآوری خود را محدود می‌کنند، بخشی از مساله کاهش جمعیت و فرزندآوری در کشور، برآمده از کاهش جمعیت جوانان در سن ازدواج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: موضوع جمعیت، در امت اسلام به عنوان یک اصل مطرح بوده و این که جامعه و یک کشور به نام پیامبر (ص) تشکیل دهیم و برخلاف سیاست اعلام شده آن حضرت اقدام کنیم بزرگترین ننگ برای ما در برابر آن حضرت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه با بیان اینکه بخشی از مساله کاهش جمعیت و فرزندآوری در کشور، برآمده از کاهش جمعیت جوانان در سن ازدواج است، گفت: خانواده ایرانی علی‌رغم مطلوبیت ذهنی افزایش تعداد فرزند، فرزندآوری خود را محدود کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در «پیمایش ملی خانواده» سال 1396، بیش از 60 درصد جامعه بر مطلوبیت سه فرزند و بیشتر تاکید ورزیده اند، در حالی است که در سال 1375 در پیمایش «بررسی نگرش‌ها و رفتارهای اجتماعی و فرهنگی در ایران» تنها 15 درصد جامعه به سه فرزندی و بیشتر از آن تمایل داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه با بیان اینکه بخشی از مساله کاهش جمعیت و فرزندآوری در کشور، برآمده از کاهش جمعیت جوانان در سن ازدواج است، گفت: خانواده ایرانی علی‌رغم مطلوبیت ذهنی افزایش تعداد فرزند، فرزندآوری خود را محدود کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری در خصوص توجه به اهمیت فرزندآوری در کشور، جمعیت هر کشور را مهم‌ترین منبع ثروت جوامع دانست و گفت: مقابله با تهدید این منبع ثروت نیازمند اتخاذ راهبردهای مقابله و رفع عوامل تشدید مسئله خواهد بود. وی با توجه به پیامدهای متعدد اقتصادی، سیاسی - امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کاهش جمعیت به ویژه جمعیت جوان از جمله کاهش جمعیت در سن کار، تصریح کرد:...