یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سالمندی دورانی است که همه آن را تجربه خواهیم کرد اما اینکه شنیده می‌شود که براساس آمارها زنگ خطر 2 برابر شدن جمعیت سالمند در ایران زده شده است، خود نوعی هشدار بیشتر برای همه ماست چون در آینده‌ای نه چندان دور جمعیت سالمند کشور روند افزایشی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا خطیب نماز جمعه قم گفت: مظالم رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد؛ امسال با کاهش کرونا، امید است که در سراسر ایران و جهان اسلام، روز جهانی قدس احیا شود، حضور یکپارچه امت اسلام برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی یک فریضه و ضرورت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس داوری و حقوقی فوتبال ایران گفت: اگر قرار است بازیکن یا مربی خارجی به ایران بیاوریم باید روال قانونی و روند اداری کار را هم بلد باشیم تا دچار مشکل نشویم. در شرایطی که مشکلات مالی حرف اول را می زند باید قبول کنیم که پول بهترین مدیرعامل است!

خبرگزاری دانا

کارشناس داوری و حقوقی فوتبال گفت: پول بهترین مدیرعامل فوتبال ایران است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در گزارشی مدعی شده است که طلاق در میان نوجوانان متاهل دهه 70 و 80 به شدت گسترش یافته است.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: رشد جمعیت در کشور با یک چالش و بحران روبرو است که باید با راهکارهای علمی و برنامه‌ریزی بر این چالش فائق شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شروع ماه مبارک رمضان با آهنگ دلنشین اذان، نوای دیگری همچون جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دارد، زندانیانی از جنس زنان و مردان با جرائم غیرعمد با چشمانی منتظر برای آزادی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو کمیته آموزش مراکز مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت مشاوره‌های پیش از ازدواج گفت: اجبار در این مشاوره‌ها مانند آزمایش خون قبل از تشکیل زندگی مشترک، کمک شایانی به انتخاب آگاهانه زوجین و پیشگیری و کاهش طلاق خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته آموزش مراکز مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت مشاوره‌های پیش از ازدواج گفت: اجبار در این مشاوره‌ها مانند آزمایش خون قبل از تشکیل زندگی مشترک، کمک شایانی به انتخاب آگاهانه زوجین و پیشگیری و کاهش طلاق خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله فاضل لنکرانی گفت: روزی نیست که دنبال بی‌اعتبار کردن احکام شرعی نباشند هر روز می‌بینیم با یک حکمی از احکام خدا مقابله می‌کنند، این زمان مخصوصاً زمان کار است.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه مخاطب اول کلام رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین ما طلبه‌ها هستیم، گفت: ما که دنبال تحصیل دین و مدعی فهم دین هستیم و هر روز فقه و اصول و تفسیر می‌خوانیم، ما باید تبیین کنیم «وما علیک الا البلاغ»، بلاغ همان تبیین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد موضوعاتی چون ورود زنان به ورزشگاه و ممنوعیت فعالیت زنان در برخی رشته‌ها توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای آخر هفته 27 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های مختلف به روی آنتن می برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تلویزیون برای آخر هفته 27 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های مختلف به روی آنتن می برد.