یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی رفتارها و نگرش های ایرانیان در موضوع فرزندآوری را مورد رصد و بررسی قرار داد.

خبرگزاری دانا

هرچه پیش می‌رویم جمعیت کشور پیرتر می‌شود و آمار ولادت رشد منفی را به خود می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی رفتارها و نگرش های ایرانیان در موضوع فرزندآوری را مورد رصد و بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد 15خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، فرایند ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوج‌های دانشگاهی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز درمراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد و جمعی از مدیران ارشد این دو مجموعه تفاهمنامه همکاری طرح ملی ایرانِ جوان با هدف حمایت از جوانی جمعیت و عضویت زوج‌های دانشگاهی در باشگاه خانواده مثبت 5 به امضا رسید. سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم اظهار...

خبرگزاری مهر

با امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، فرایند ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوج‌های دانشگاهی آغاز شد.

خبرگزاری دانا

پیری و کهنسالی جمعیت در سال‌های نه چندان دور، زنگ خطر جدی برای توسعه و امنیت کشور خواهد بود که نیازمند تدابیر ویژه مسئولان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق قانون خانم‌ها از سن 15 سالگی به بعد می‌توانند ازدواج کنند و مشکلی نیز برای بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج برای آنها وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به شیب نزولی آمار ازدواج از سال 92 گفت: کاهش ورود جوانان به سن ازدواج ناشی از سیاست کاهش باروری و ایجاد تغییرات ارزشی و نگرشی در سال‌های گذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

استان بوشهر از نظر شیوع بالای ناباروری اولیه، چهارمین استان کشور و از نظربالا بودن ناباروری ثانویه، نهم کشور است.

خبرگزاری دانا

مریم پورآدینه گفت: از عوامل دیگر اثرگذار در موضوع جمعیت بالارفتن سن ازدواج است که دوره طلایی قدرت باروری افراد تغییر می‌کند، زیرا بهترین سن باروری خانم ها 20 تا 30 سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عدم واریز یارانه جدید به حساب برخی از سرپرستان خانوار که پیش از این جزو دریافت‌کنندگان یارانه نقدی بودند وهنوز هم تمکن مالی قرارگیری در دهک دهم را ندارند، موجب ایجاد برخی ابهامات و نارضایتی افراد شده است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد علت اصلی این امر، عدم تکمیل سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان است.