دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

تکلیف وزیر ورزش و جوانان در کابینه دولت یازدهم مشخص شد و نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی را به عنوان سکاندار هدایت این وزارتخانه انتخاب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارت ورزش می‌تواند و باید پیشتاز تحول در دولت مردمی باشد، گفت: غفلت ما باعث شده ظرفیت های عظیم ورزشی ما تحلیل برود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سجادی دردفاع ازخود گفت: می‌گویند در یک منطقه پولدار، آکادمی دو و میدانی زده؛ آکادمی زدن جرم است؟

خبرگزاری دانا

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: زبانم لال اگر این بررسی‌ها 4 روز دیگر ادامه داشت، نمایندگان مجلس شاید تهمت جاسوسی هم به من می‌زدند!

خبرگزاری ایسنا

سرپرست شهرداری تهران از تهیه طرح فوریتی لکه گیری آسفالت معابر تهران خبر داد و افزود: امیدواریم اجرای این طرح در شهریور ماه و یا مهر ماه عملیاتی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون سوارکاری در خصوص آخرین وضعیت این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

اراک - معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با توجه به ادامه روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در استان، تعطیلی تمامی رشته‌های ورزشی طبق گروه بندی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

خبرگزاری میزان

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: قصد داریم 3 مرحله مسابقات انتخابی را با موانع 145 سانتی‌متری برگزار کنیم تا درنهایت چهار سوارکار تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی مشخص شوند.

خبرگزاری ایسنا

با پایان تعطیلی و محدودیت سراسری شش روزه در کشور به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی از امروز (31 مرداد 1400) می‌توانند مطابق با رنگ‌بندی کرونا در نقاط مختلف، فعالیت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالیت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران (به غیر از سالن های سرپوشیده و مجموعه های آبی) با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و با 30درصد ظرفیت، از امروز از سرگرفته می شود.

خبرگزاری مهر

فعالیت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران (به غیر از سالن های سرپوشیده و مجموعه های آبی) با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و با 30درصد ظرفیت، از امروز از سرگرفته می شود.

خبرگزاری ایسنا

فعالیت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران (به غیر از سالن های سرپوشیده و مجموعه های آبی) با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و با 30درصد ظرفیت، از امروز سی و یکم مردادماه از سرگرفته می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفت‌وگو محور «شب نشینی» جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیر اندازی که از اعضای کادر درمان هم هست به عنوان مهمان معرفی شد. فروغی گفت: چند نکته و زاویه در آرامش من وجود دارد که ممکن است به ویژگی های شخصیتی ام برگردد. تیر اندازی آرامش دهنده و مستلزم آرامش است؛ اگر تیر انداز آرامش ویژه‌ای نداشته باشد نمی تواند عملکرد مناسب داشته باشد. مورد دیگر...

خبرگزاری ایسنا

قهرمان المپیک توکیو گفت: به تیراندازی علاقه داشتم اما زمینه حرفه‌ای نداشتم، ورودم به این عرصه کاملا اتفاقی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آزیتا موگویی می‌گوید هیچ کسی پاسخگوی علت به تعویق افتادن واکسیناسیون هنرمندان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مرتضی امینی تبار بازیگر جوان سریال «زخم کاری» از تجربه حضورش در این سریال می‌گوید و معتقد است، کاراکتر «میثم» رفته رفته در فضای داستان جا می افتد. امینی تبار همچنین در این گفتگو درباره اصالت افغانستانی خود و حضورش در فضای نمایشی ایران و زندگی در کشورمان می گوید.