دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواست که در اولین اقدام به حضور مافیای ورزش در رشته های مختلف ورزشی پایان دهد.

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی مسعود خلیلی رییس فدراسیون دبیرکل فدراسیون سوارکاری منصوب شد.

خبرگزاری دانا

دکتر سید حمید سجادی در دیدار با مدال اوران المپیک توکیو گفت: ما از مجلس می خواهیم که در زمان بررسی و تصویب بودجه، سهم بیشتری نسبت به دوره های گذشته برای وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیرد. ب

خبرگزاری ایسنا

رئیس هیئت سوارکاری فارس گفت: نخستین مسابقات پرش با اسب امسال، با میزبانی شهرستان زرقان، جمعه 19 شهریور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 19 شهریورماه سال جاری به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 246 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان از مجموعه فدراسیون چوگان بازدید کرد‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس گروه نظارت باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: با تعطیلی فراگیر ورزش در زمان پیک کرونا، مجوز 5 مجموعه ورزشی طی یک ماه اخیر با درخواست مدیران این مجموعه‌ها باطل شد.

وب‌گاه عصر ایران

با معیارهای امروز، آموزه‌های صمد بهرنگی به کار آموزش و پرورش نمی‌آید چون بچه‌ها را با کینه و نفرت به دنیای بیرون پرورش می‌دهد. حال آن که در آموزش و پرورش مدرن، مهارت‌آموزی و تقویت اعتماد به نفس، محور فعالیت‌های آموزش و پرورش است. نگاه او در «ماهی سیاه کوچولو» اما مدرن است. چرا که درباره تکاپو و قانع نبودن است و پایان باز آن هم مجال تفسیر باقی گذاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات سوارکاری پارالمپیک 2020 توکیو امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات سوارکاری پارالمپیک 2020 توکیو امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد که مسابقات فوتبال این استان در تمامی رده ها، با توجه به پروتکل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است و هیچ مسابقه در حال برگزاری وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره شرایط این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر اینکه برای موفقیت نیاز به همه گیری شنا در جامعه داریم، گفت: با شیوه گلخانه‌ای نمی‌توانیم کار ماندگار و موفقی در شنا داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 12 شهریورماه سال جاری به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 306 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخر این هفته (پنج‌شنبه و جمعه، 4 و 5 شهریور) فیلم‌های سینمایی «جهان پهلوان تختی» با بازی فریبرز عرب‌نیا و نیکی کریمی و «سالی» با بازی تام هنکس روی آنتن تلویزیون می‌روند.

خبرگزاری ایسنا

در روزهای پایانی هفته 39 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شود. «نجات لونا»، «هلن» و «روحینا»، سه اثر جدیدی هستند که این هفته برای نخستین بار از تلویزیون پخش می شوند.