دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه خبر آنلاین

دبی، شهری زنده است که شریان اصلی پویایی آن، تفریحات خاصی است که در این شهر به وجود آمده است. مدت زمان زیادی از زمانی که دبی، از منطقه‌ای بیابانی و خشک تبدیل به یکی از بزرگترین شهرهای جهان شده، نگذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

پیروزی درخشان تیم ملی والیبال برای ملت ایران بسیار شیرین است. از شما جوانان عزیز و مربی ایرانی تان صمیمانه تشکر میکنم. سیدعلی خامنه‌ای

خبرگزاری دانا

مسابقات قهرمانی کمانگیری روی اسب جهان پس از 4 روز رقابت و معرفی برترین ها در البرز به کار خود پایان داد.

وب‌گاه فرارو

رقابت‌های بین المللی کمانگیری بر روی اسب به میزبانی باشگاه سوارکاری ایرانمهر شهرستان چهارباغ استان البرز برگزار شد. ورزشکارانی از کشور‌های لهستان، مجارستان، روسیه، قزاقستان، ترکیه، قطر، اردن، عمان، سوریه، تایلند، مالزی، اندونزی، آفریقای جنوبی، ایران و پاکستان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

خبرگزاری دانا

رقابت های بین المللی کمانگیری بر روی اسب روز یکشنبه به میزبانی باشگاه سوارکاری ایرانمهر شهرستان چهارباغ استان البرز آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

با خروج پایتخت از وضعیت قرمز کرونا، گستره فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این منطقه افزایش یافت و تا زمان نارنجی بودن آن، امکان فعالیت مشاغل ورزشی گروه یک و دو در تهران مجاز خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 2 مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 57 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر قرار است تغییر در هیئت مدیره یا مدیریت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اتفاق افتد، با مطالعه پیش خواهیم رفت.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه مافیای اسب توان مردم حوزه انتخابیه ام را گرفته، از مسئولان خواست به این موضوع توجه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم‌های هالیوودی زیادی درمورد جنگ وجود دارد، اما شاید تنها نکته درست آن‌ها استفاده سربازان از کلاه جنگی است.

خبرگزاری دانا

جلسه هم اندیشی فدراسیون سوارکاری با محوریت برنامه ریزی برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی اکشن زیادی با بودجه‌های بالا در هالیوود ساخته می‌شوند تا مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار بگیرند؛ به طوری که درفیلم‌های هالیوودی، عموما جنگ‌ها در مکان‌هایی پر از آشوب به تصویر کشیده می‌شوند و سربازان، کلاه جنگی به سر دارند که شاید تنها چیزی که در این فیلم‌ها به درستی گفته می‌شود، همین باشد. اما با این وجود، در فیلم‌های آمریکایی،...

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 26 شهریور سال جاری به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 168 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: یروهای مسلح باید بیشتر در حوزه باشگاه‌داری ورود و برای تربیت ورزشکاران تلاش کنند چون این ظرفیت در نیروهای مسلح وجود دارد.

خبرگزاری دانا

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیداری با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته از مدال آوران المپیک توکیو 2020 تقدیر کرد.