دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

لذت سواری بر روی گوسفند و کشیدن چاقو بر گلوی این حیوان با عنوان "قربانی برای خود"؛ کسب آرامش از طریق بریدن سر حیوانات و تماشای پاشیدن خون آنها و جانی که همراه با آزار گرفته می‌شود؛ این خوی خشن و پرخاشگرانه در ویدئو و تصاویری که طی چند روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود، توسط زنانی به تصویر کشیده شده که انجام چنین رفتارهای خشنی از طبیعت و ذات شناخته شده زنان یعنی «مهر» و «عشق»...

خبرگزاری مهر

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: علاوه بر آمادگی 1300 بوستان در شهر تهران، 120 میدان شاخص و بیش از 900 ساختمان شهرداری برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم آماده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

توجه ویژه به آماده کردن محوطه بهشت زهرا (س) و 1300 بوستان در سطح شهر تهران برای محرم، در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر عطایی درباره آمادگی شهر تهران برای محرم تاکید کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد شورای فرهنگی، جلسه با شهرداران مناطق و همچنین جلسه شورای معاونین خدمات شهری در خصوص محرم 1400 به مناطق 22گانه ابلاغ و تاکید گردید که با اهتمام ویژه و مطابق سیاستها و رویکردهای شهرداری تهران، نسبت به فضاسازی شهری انجام تبلیغات محیطی معابر و میادین بصورت چشمگیر...

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: علاوه بر آمادگی 1300 بوستان در سطح شهر تهران و 120 میدان شاخص و پرتردد شهر تهران و بیش از 900 ساختمان شهرداری، 61 بوستان در سطح مناطق 22 گانه پایتخت جهت برپایی و برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفته شد.

خبرگزاری دانا

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: چند روزی کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس های باقی مانده بیشترین حجم بازی مربوط به او است اما تا پایان هفته ضبط از سر گرفته می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همان طور که می‌دانید استان اصفهان در اقلیم نیمه خشک واقع شده و نفس آن به زاینده رود وابسته است، ولی شاید دانستن این موضوع برای‌تان جالب باشد که در مسیر این رود شهرهایی هستند که دارای آب‌وهوایی بسیار خنک بوده و طبیعتی شبیه به طبیعت شمال ایران دارند.

وب‌گاه فرارو

مسابقات کمان گیری روی اسب با رقابت سوار کارانی از سراسرکشور در شهرستان چهارباغ استان البرز برگزار شد در این دوره از مسابقات 15 ورزشکار در 2 رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال در رشته هنر‌های رزمی سواره با هم به رقابت پرداختند. برندگان این مسابقات در رده تیمی: استان البرز رتبه اول، استان فارس دوم و خوزستان مقام سوم را کسب کردند. منتخبین این رقابتها، رده بندی ورزشکاران رشته هنر‌های رزمی سواره...

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 22 مردادماه سال جاری به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 336 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: شامگاه 13 مرداد ارشا اقدسی درگذشت. بدلکاری که سال‌ها روی مرز مرگ و زندگی بندبازی کرده بود، پیش از این که به 40 سالگی برسد، زمانی که هنوز سرشار از انگیزه کار و پر از شور زندگی بود، در یکی از بدلکاری‌هایش در پروژه‌ای خارج از کشور دچار حادثه شد.

خبرگزاری دانا

شریسا غفاری، سوارکار کشورمان به عضویت کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری آسیا منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شریسا غفاری، ورزشکار رشته سوارکاری درساژ ایران به عضویت کمیته درساژ کنفدراسیون سوارکاری آسیا درآمد.

وب‌گاه فرارو

گرچه بدلکاران بسیار ماهر و آموزش دیده اند تا از آسیب در امان باشند، اما در برخی موارد تصادفات غم انگیزی آن‌ها را به کام مرگ کشانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بدلکاران می دانند که در خطر هستند و زندگی آنها با خطر عجین شده است، بیشتر اوقات هم همه چیز خوب پیش میرود اما متأسفانه گاهی اوقات اینطور نیست.

خبرگزاری ایسنا

بدلکاران می دانند که در خطر هستند و زندگی آنها با خطر عجین شده است، بیشتر اوقات هم همه چیز خوب پیش میرود اما متأسفانه گاهی اوقات اینطور نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

درساژ یک هنر محسوب می‌شود زیرا جستجوی زیبایی حرکات و رفتار یکی از مهم‌ترین اهداف آن است.