دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این بازیگر درباره حضورش در سریال محمدحسین مهدویان که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایلی که کاراکتر میثم در اوایل داستان حضور پررنگی نداشت، این بود که در نمایشنامه مکبث، چنین شخصیت‌هایی حضور ندارند. در نتیجه شکل‌گیری و تاثیرگذاری به زمان نیاز داشت. آقای عزتی همیشه می گفت این نقدها به بازی من طبیعی است. چون مخاطب...

خبرگزاری ایسنا

مرتضی امینی تبار بازیگر جوان سریال «زخم کاری» از تجربه حضورش در این سریال می‌گوید و معتقد است، کاراکتر «میثم» رفته رفته در فضای داستان جا می افتد. امینی تبار همچنین در این گفتگو درباره اصالت افغانستانی خود و حضورش در فضای نمایشی ایران و زندگی در کشورمان می گوید.

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که پس از پایان محدودیت‌های سراسری (30 مرداد 1400) مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی می‌توانند بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مدنظر قرار گرفته است، فعالیت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمید سجادی علنی شده است. شب گذشته خبر رسید هر 19 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای منفی داده اند و امروز احمد راستینه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت ارگان رسمی مجلس، از حمید سجادی انتقاد کرده است. احمد راستینه هفشجانی درباره نظر شخصی خود درباره حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

حوریه مقدم می‌گوید به خاطر هیجان و از آنجا که سر نترسی داشته سراغ موتورسواری کراس رفته و حالا به صورت حرفه‌ای دنبالش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران خواستار حذف رشته سوارکاری از بازی‌های المپیک شد.

خبرگزاری تسنیم

فعالان حقوق حیوانات خواهان حذف ورزش سوارکاری از المپیک شدند.

خبرگزاری ایسنا

علی‌رغم نبود عنوان تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر در رشته های ورزشی مختلف در فهرست مشاغل گروه یک که از سوی اتاق اصناف ایران منتشر شد و معنای آن ممنوعیت فعالیت تیم های ملی و لیگ‌های برتر تا پایان 30 مرداد سال جاری است، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که فعالیت این گروه منعی ندارد و در شهرهای قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا نیز مجاز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه فشار برای تهدیدات اخلاقی (PETA) خواستار حذف سوارکاری از المپیک شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفت وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارتخانه‌های نفت - نیرو - راه و شهرسازی - ارتباطات و فناوری اطلاعات - بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ورزش و جوانان - تعاون کار و رفاه اجتماعی طی یک نشست تخصصی میهمان نمایندگان عضو فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی بودند. در این نشست تخصصی که برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت برگزار شده بود، وزرای پیشنهادی...

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 29 مردادماه سال جاری به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 359 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس از بررسی برنامه، سوابق و کارنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در این فراکسیون خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

"می‌بینیش؟، تو رو هم همینجوری الان می‌کشم، همینجوری ایستاده." این جمله زنی در یکی از ویدئوهای پخش شده است که در آن پس از سر بریدن یک پرنده خطاب به گوسفندی می‌گوید که او را هم همانند همان پرنده خواهد کشت.