دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری مهر

اراک - مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت تمامی باشگاهها و اماکن ورزشی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست این لج بازی مردانه در سایه سکوت قوانین که سرنوشت زنان را در دست گرفته تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

ممنوع الخروجی زنان از کشور به دست مردان، آن هم بعضا به صرف دلایل اختلافات و نظرات شخصی و نه منطقی، گزک قدیمی است که در هر برهه‌ای به اشکال مختلف در مسیر زندگی زنان قد علم می‌کند. آخرین نمونه رسانه‌ای شده این گزک قدیمی، ممنوع الخروجی "سارا پور عظیمای" 12 ساله به دست پدرش و بازماندن او از مسابقات جهانی سوارکاری بود که بنابر گفته وکیل مادر سارا که در سایتهای خبری منتشر شده است، دلیل این...

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 15 مردادماه سال جاری به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها در 285 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می شود.

خبرگزاری مهر

پنجمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک با ادامه مدال آوری کشورهای مطرح و صدرنشینی میزبان پیگیری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی سوارکاری آلمان به راحتی مدال طلای المپیک توکیو را کسب کرد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه ستاد برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک با حضور 19 نفر از اعضای ستاد در محل سالن جلسات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد روز ملی پارالمپیک گفت: روز ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

با حکم خلیلی، سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان هشتم مردادماه سال جاری به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها در 232 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می شود.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت رشته‌های ورزشی که در گروه‌بندی فدراسیون‌ها در گروه‌های 2، 3 و 4 قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

خبرگزاری دانا

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره ادامه تصویربرداری این مجموعه بیان کرد که با بهبود وضعیت جسمانی حسین محجوب تصویربرداری سریال طی یکی دو روز آینده از سر گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

عکس‌ها همیشه شواهد خوبی برای جست و جو در آنچه در گذشته رخ داده هستند و اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ را با استناد به عکس‌ها بررسی کنیم، المپیک یکی از آنها خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

المپیک توکیو تا به اینجای کار و پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه چند قربانی داشته که از این مسابقات خارج شده‌اند.