پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سپاهان تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

اصفهان - ایرنا - مدیرر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما تابع تصمیمات و قوانین فدراسیون فوتبال است و در مورد ادامه دیدارهای لیگ برتر این موضوع نیز صدق می‌کند.

حمید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مورد ادامه برگزاری لیگ و یا تعطیلی آن هر آنچه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم بگیرد نسبت به آن عمل خواهیم کرد و از قوانین و مقررات مرتبط پیروی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادامه تمرینات تیم سپاهان در حال برگزاری است افزود: افرادی که آزمایش بیماری کرونای آنها مثبت شده‌بود در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و تیم بدون حضور آنها به صورت دسته‌های کوچکتر تمرین می‌کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم سپاهان به صورت فردی تمرین نمی‌کنند، گفت: تمرینات تیم سپاهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت کادر فنی تیم، گروهی است که ادامه مسابقات لیگ برتر خود را آماده می‌کنند.

باقری همچنین شایعات مربوط به حضور بازیکنانی که آزمایش کرونای آنها منفی بود در تمرینات را تکذیب کرد و افزود: برای حفظ سلامتی بازیکنان و خانوادهایشان نظارت‌های بهداشتی بر تمرینات با جدیت هر چه بیشتر انجام می‌شود و بازیکنان قبل و بعد از تمرین مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

هفته گذشته آزمایش کرونای 4 نفر از اعضای تیم سپاهان مثبت اعلام شد و به دنبال آن تمرینات این تیم تعطیل شد.

استان اصفهان به عنوان قطب ورزش کشور، داری بیش از 311 هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و 350 باشگاه ورزشی است.

با شیوع این بیماری، تمام دیدارهای لیگ برتر فوتبال تعطیل شد تا اینکه ستاد مبارزه با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از روز سوم خرداد صادر کرد و بدین ترتیب مسابقات فوتبال از روز بیست و نهم خرداد با دیدار معوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم لیگ برتر آغاز خواهد شد.

استان اصفهان به‌عنوان قطب ورزش کشور، داری بیش از 311 هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و 350 باشگاه ورزشی است.

تاکنون بیش از 151 هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از هشت هزار نفر رسیده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*