سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی معادلات منطقه را تغییر داد و محاسبات رژیم صهیونیستی و متحدانش را به هم ریخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

وب‌گاه الف

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اقلام مورد نیاز را به این مناطق ارسال کردند.

خبرگزاری تسنیم

پس از عملیات وعده صادق، جمعی از مسئولین به همراه تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در منزل طهرنی مقدم گرد آمده و به مقام شامخ وی ادای احترام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت میلیونی داشت و به کانال 43 میلیونی برگشت. قیمت سکه روند کاهشی دارد. قیمت سکه امامی و بهار آزادی هر دو به کانال پایین‌تر سقوط کرده است قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت...

وب‌گاه الف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از عملیات وعده صادق تاکید کرد: وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهاد‌ها، رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در حمایت از عملیات " وعده صادق "، پشتوانه قدرت سازی برای امنیت کشور و خدمت به مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد در تاریخ کشور را به سردار سرلشکر سلامی تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام دادیم. ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کارنامه خود کارهای ارزشمندی را ثبت کرده است، که نابودی رژیم بعثی عراق، شکست ضدانقلاب در کردستان، ریشه‌کن کردن منافقین و نابودی داعش در سوریه و عراق و گسترش بسیج جهانی اسلام از آن جمله است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب به سردار سلامی یک پیام مهم فرستاد. سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب به سردار سلامی یک پیام مهم فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از عملیات وعده صادق تاکید کرد: وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهادها، رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در حمایت از عملیات «وعده صادق»، پشتوانه قدرت سازی برای امنیت کشور و خدمت به مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن با اشاره به اینکه تنش‌های اخیر منطقه تنها به سود نتانیاهو است، خاطرنشان کرد امان از مدت‌ها پیش هشدار داده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمایل دارد آمریکا را وارد مقابله با ایران کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در مسیر تجهیز و تسلیح آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

وب‌گاه الف

صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسراییل اعتراف کنند اما نگاهی به نظرات این پست نشان می‌دهد هشتگ نگرانی به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل شده است.