سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری سپاه است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی درباره حمله ایران به اسرائیل منتشر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی درباره حمله ایران به اسرائیل منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند «وعده صادق» اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند «وعده صادق» اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه...

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو - رئوف توکلی؛ حسن حیدر، معاون شبکه المنار لبنان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو پیرامون پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق گفت: استفاده سپاه ایران از پهپاد شاهد در حمله به پایگاه‌های رژیم اسرائیل بر اساس یک استراتژی مهم انجام گرفته و اتفاقی نبوده است! وی ادامه داد: عملیات روانی که جمهوری اسلامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عصبانیت دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنان از سپاه پاسداران ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراجا در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به فرماندهان و کارکنان آن تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پدافندهای ضدهوایی برای پاسخ به جنگ هوایی طراحی شده‌اند و برای بی‌اثر کردن و یا کاهش اثربخشی عملیات هوایی به کار برده می‌شوند. پدافندهای هوایی شامل سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر سطح، زیرسطحی (پرتاب از زیردریایی) و سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر هوا، سیستم‌های حسگر مرتبط، ترتیبات فرماندهی و کنترل و اقدامات غیرفعال (مانند بالن‌های رگبار) هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: این نهاد انقلابی، همراه، همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت عزیز ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند "وعده صادق" قدردانی و تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی. غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است؛ " عملیات وعده صادق " مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش...

وب‌گاه الف

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال 1403 به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز تاسیس سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند در هر نقطه‌ای دشمن را مرعوب و منکوب کند.