سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری میزان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسرائیلی ها باید از یک هفته اخیر و 3 شکست بزرگ و واضح آن بعنوان فصلی جدید در حیات موقت رژیم صهیونیستی یاد کنند و از امروز با سرعت بیشتری نظاره‌گر ورق خوردن رخدادها باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار مرتضوی گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات در کنار مردم عزیز این خطه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه؛ سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:1000 کیسه آرد، تعداد 2 هزار مورد انواع کنسرو جات، تعداد 3 هزار بطری آب معدنی، 1 هزار سری اسباب بازی، 150 کارتن پوشک بچه، تعداد 10 کارتن لوازم بهداشتی، تعداد 300 بسته سبد کالا، 200 عدد کیسه خواب، تعداد 200 تخته پتو، 200 تخته روفرشی، 1 هزار...

خبرگزاری تسنیم

منتخب مجلس دوازدهم کفت: در طول چند دهه به افکار عمومی منطقه و کشورهای اسلامی القاءکرده بودند که قدرت رژیم صهیونیستی به عنوان پنجمین ارتش قدرتمند دنیا شکست ناپذیر است، که این معادله تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندیشکده چتم‌هاوس در ارزبابی عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل نوشت: حملات مستقیم و هدفمند به اسرائیل با هدف احیای بازدارندگی، نشان‌دهنده تغییر محاسبه تهران و بالا رفتن ریسک‌پذیری ایران است. از نظر تهران، هدف پاسخش ترسیم خطوط قرمز جدید در منازعه با اسرائیل است و شفاف کردن این موضوع که در صورت ادامه کارزار اسرائیل علیه ایران و شرکایش، ایران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 13 فروردین امسال که رژیم صهیونیستی در اقدامی خلاف همه کنوانسیون های بین المللی بخشی از سفارت ایران در سوریه را هدف قرارداد تا بامداد 26 فروردین که ایران با ده ها فروند پهپاد و موشک کروز و بالستیک به رژیم اسرائیل حمله کرد و توانست تعداد مهمی از موشک های خود را از پدافند هوایی قوی رژیم عبور دهد تا در خاک اشغال شده بنشاند و تا روز گذشته که پدافند هوایی کشورمان موفق شد با هوشیاری و آمادگی...

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی این آمادگی را ایجاد کرده که اگر مقابله‌ای ازسوی رژیم صهیونیستی انجام شود، حمله قوی‌تری را عملیاتی کند. آنها هم دانستند اگر اقدامی کنند با موشک‌های قوی‌تر و کوبنده‌تری مواجه می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیبرمن گفت: همانطور که دقیقا یک ماه پیش در کنست (پارلمان اسرائیل) اعلام کرده، نتانیاهو در آستانه انحلال کابینه بر اساس توافق با سعودی‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالفت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین شنیده‌ها از گستردگی بیشتر و مخرب‌تر سیل اخیر سیستان‌وبلوچستان نسبت به اسفندماه سال گذشته خبر می‌دهد. رئیس سازمان هواشناسی هم اعلام کرده؛ در کنارک رکورد فعالیت توفان حاره‌ای گونو زده شده و این سیل از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان یعنی حدود نیم قرن پیش تاکنون بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک نمایش غرورانگیز نیرو‌های چهارگانه ارتش در رژه روز 29 فروردین و اجرای موفق و افتخارآفرین عملیات «وعده صادق» گفت: عملیات «وعده صادق» موجب برانگیختن احساس غرور، عزت و اقتدار هر چه بیشتر برای نظام اسلامی و ایجاد حس هراس و تحقیر برای دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی شده...