سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، یک منبع بلند پایه انگلیسی اعلام کرد که دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس شخصاً یک پیام به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسرائیل کاتز وزیر خارجه این رژیم تحویل داده است. بر اساس این گزارش، مفاد پیام مذکور به این نکته اشاره دارد که انگلیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار نمی‌دهد. در این...

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن هانی‌زاده گفت: موضوع اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران به قدر مضحکانه و ناشیانه بود که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز با نمایشی خواندن آن دست به نقد سیاست‌های نتانیاهو زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره لفظی شدیدی میان بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، اتفاق امروز در اصفهان را عملیات روانی دشمن برای جبران تحقیر دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه دیلی تلگراف روز جمعه به نقل از یک مقام ارشد دولت لندن نوشت که کامرون این پیام را شخصا به نخست وزیر و وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری نفت را ثروتی خدا دادی توصیف کرد و گفت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود، زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه انگلیس در دیدار اخیرش با نتانیاهو اعلام کرد که دولت لندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان سازمان به اصطلاح تروریستی شناسایی نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در هفته پایانی فروردین با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. این اسکناس در یک‌ماهه اخیر بیش از چهار هزار و 600 تومان گران شد. تحلیلگران اقتصادی با وجود آرامش برقرارشده در حوزه سیاسی، معتقدند دلار در نیمه کریدور ششم کف‌سازی کرده است. قیمت دلار در هفته پایانی فروردین با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. این اسکناس در یک‌ماهه اخیر بیش از چهار هزار و 600 تومان گران شد. تحلیلگران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند. در متن این پارچه نوشته ها به زبان فارسی و عبری عبارت « » یا «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید» آمده است. اجتماع وعده صادق با حضور...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف اعلام کرد که فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی دستور دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تبریز با اشاره به دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و مجازات رژیم صهیونیستی گفت: با این تنبیه، هیبت و هیمنه پوشالی این رژیم شکسته شد و ضربه و مجازات تاریخ ساز این رژیم، پرده برداری جدید از ایران انقلابی در نگاه جهانیان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پروازها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق در نوع خود بی‌نظیر بود، زیرا بسیاری از موشک‌های ایرانی به هدف برخورد کرده و این یعنی با عملیات طوفان‌القصی و عملیات وعده صادق توانستیم از دیوار آهنین صهیونیست‌ها عبور کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت که حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.