سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اکنون دفاع مشروع ایران پایان یافته است، گفت: باید رژیم صهیونیستی وادار شود تا از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزون‌تر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت ملل متحد در نیویورک در خصوص وضعیتِ خاورمیانه، شامل مسأله فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت. متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است: 30 فروردین 1403 - نیویورک بسم الله الرحمن الرحیم آقای رئیس. طی ماه‌های گذشته، شورای امنیت نشست‌های متعددی را برای رسیدگی به جنایاتِ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند بایدن ایران را تهدید به تحریم سخت کرد! رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد به گزارش عرشه آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پورمختار درباره تغییرات دیدگاه احمدی‌نژاد در گذر سال‌ها گفت: ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم و یک رژیم اشغالگر است. در سیاست‌های رسمی ایران اسرائیل کشور شناخته نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس به بهانه جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه، در پی دفاع مشروع ایران در برابر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل، سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان را به همراه شماری از شخصیت‌ها و نهادهای نظامی کشورمان تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

حسین جهانگیری، دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه شهید بهشتی درخصوص عملیات وعده صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: شاید این جمله را در این ایام بار‌ها دیده باشید «این روز‌ها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد، اما من میخواهم این را بگویم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس اعلام کرد 13 نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندهی امنیت سایبری سپاه با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در تماس تلفنی نخست‌وزیر سوریه، ضمن تبریک روز ملی سوریه بر گسترش روابط دوجانبه دو کشور تأکید کرد. وی ضمن قدردانی از پیام تسلیت دولت سوریه در پی هدف قراردادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران، اوج استیصال آن رژیم خبیث در برابر مقاومت فلسطین و گروه‌های مقاومت را نشان داد. معاون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انگلیس اعلام کرد که 13 نهاد جدید را در ارتباط به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است. خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های لندن اضافه کرده است. این خبر در حالی است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو کشور آمریکا و انگلیس تحریم‌های جدید علیه ایران را اعمال کرده‌اند. دو کشور آمریکا و انگلیس تحریم‌های جدید علیه ایران را اعمال کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.