سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس پاکستان اعلام کرد که نیروی امنیتی عملیات انتحاری برای هدف قرار دادن اتباع خارجی در شهر کراچی را خنثی کرده و موفق به کشتن 2 تروریست شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که این کشور به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، رهگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرانسه اعلام کرد که رهگیری موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، به درخواست کشور اردن انجام داده است.

خبرگزاری تسنیم

پس از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بسیاری از هنرمندان تجسمی با خلق آثار هنری به این تنبیه تاریخی واکنش نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به یاد دارم در دوران جنگ مثلاً ما در کردستان که بودیم، دور هم جمع می‌شدیم و صحبت می‌کردیم. آن موقع رهبر انقلاب در سِمت رئیس‌جمهور بودند. دور هم با همدیگر حرف که میزدیم، ارتشی‌ها همه آقا را پشتیبان و حامی خودشان می‌دانستند. خب آدم می‌فهمد دیگر! مثلاً می‌فهمد این امام جمعه هوای ارتشی‌ها را خیلی دارد، همیشه از ما تعریف می‌کند. این‌ها نکاتی است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن صهیونیستی حماقت خود را ادامه می داد و به ایران اسلامی تعرض کند، پاسخی بسیار شدیدتر به آنها داده می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگو با نخست وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

خبرگزاری میزان

سخنگوی سپاه اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه به ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.