سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگو با نخست وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که 16 فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران و برنامه پهپادی و صنایع فولاد ایران را به اتهام مشارکت در حمله ایران به اسرائیل تحریم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس دولت سیزدهم گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که 16 فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان دائم ایالات متحده آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل متحد، در تداوم تلاش‌های غرب برای دلگرمی و تقویت روحیه اسرائیل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاربران عرب زبان با هشتگ «شکرا ایران»، از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران قدردانی و حمایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان دائم آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل متحد، در تداوم تلاش‌های غرب برای دلگرمی و تقویت روحیه اسرائیل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند. فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی با اشاره به جزئیات تازه از پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اذعان کرد که تاسیسات هسته‌ای دیمونا و پایگاه‌های نواتیم و رامون در النقب مورد اصابت قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، گفت: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عملیات وعده صادق در ساعات پایانی روز شنبه 25 فروردین آغاز شد و اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی هدف پهپادهای انتحاری، موشک‌های بالستیک و کروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. اما چه ادوات نظامی در این عملیات استفاده شد؟ از این ادوات چه می‌دانیم؟