چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ دوم مروت آزادبخت فرمانده «تیپ 55 هوابرد» در دوران دفاع مقدس می‌گوید: این که می‌گویند ارتش غافگیر شد، کاملا نادرست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش شدید باران در استان سیستان و بلوچستان طی روزهای گذشته، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی به منطقه وارد کرده است بارش شدید باران در استان سیستان و بلوچستان طی روزهای گذشته، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی به منطقه وارد کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست بروکسل، اولین نشست 27 رهبر ملی اتحادیه اروپا از زمان عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری تهران در دمشق و بیش از شش ماه از گذشت جنگ میان رژیم صهیونیستی علیه غزه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شارل میشل» رئیس اجلاس سران در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: «احساس می‌کنیم انجام هر کاری برای منزوی کردن ایران بسیار مهم است. شارل میشل» رئیس اجلاس سران در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: «احساس می‌کنیم انجام هر کاری برای منزوی کردن ایران بسیار مهم است. نشست بروکسل، اولین نشست 27 رهبر ملی اتحادیه اروپا از زمان عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری تهران در دمشق و...

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق رقم خورد. این عملیات در ساعات پایانی روز شنبه 25 فروردین آغاز شد و اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی هدف پهپادهای انتحاری و موشک‌های بالستیک و کروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. منبع: ایرنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه طی پیامی به رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌هایش را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایتالیا با تاکید بر اینکه تل‌آویو باید از افزایش تنش‌ها در منطقه خودداری کند، گفت: اکنون برقراری آتش‌بس در غزه ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌هایش در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب پیام ایران به اسرائیل و ایالات متحده روایت ها بسیار است، با این همه تحلیلگران در یک مورد اتفاق نظر دارند؛ پاسخ ایران هم اسرائیل و هم ایالات متحده را در شرایط سختی قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی اختصاصی با رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش گفت: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز سومین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت، سردار سیدمحمد حجازی است. فرمانده‌ای که سال‌های پایانی عمرش پا به پای شهید حاج‌قاسم سلیمانی جلوی تکفیری‌ها ایستاد.