سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از تحلیلگران انتظار دارند که اقدام اسرائیل چون به موفقیت نرسیده می‌تواند موجب تقویت جبهه فروش در معاملات ارز در روز جاری شود برخی از تحلیلگران انتظار دارند که اقدام اسرائیل چون به موفقیت نرسیده می‌تواند موجب تقویت جبهه فروش در معاملات ارز در روز جاری شود قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی فروردین، نوسان افزایشی داشت و به کانال ششم از کریدور ششم صعود کرد. معامله‌گران، نوسانات بازار...

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور تاکید کرد: آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حق‌طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز، گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کل سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور در گفتگویی درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات...

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات گذشته محتمل است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور تاکید کرد: آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید اسرائیل برای حمله به این مراکز گفت: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکانت های منافقین با انتشار پست هایی از رسانه های غربیِ همسو با صهیونیست ها که در جهت کنترل افکار عمومی به رهگیری 99 درصدی! اشاره داشتند، تلاش کردند این عملیات را ناموفق نمایش دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای ارتش و سپاه به مردم سیل‌زده کمک‌رسانی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

وب‌گاه الف

به‌گفته کارشناسان، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توسط آمریکا و متحدینش بیشتر از آنکه جنبه عملیاتی داشته باشد جنبه روانی دارد و از سال 2019 به بعد ایجاد محدودیت بیشتر برای فروش نفت ایران عملاً نشدنی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به عقیده کارشناسان، حمله ایران به سرزمین های اشغالی، نشانه ای از پایان صبر استراتژیک و تغییر راهبرد ایران در منطقه غرب آسیا است.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، امروز (پنجشنبه 30 فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق»...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.