چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی به رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه و اینکه اگر تعرضی به خاک ایران داشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان در سخنانی عدم اقدام رژیم صهیونیستی به پاسخ‌دهی به ایران در پی حمله روز شنبه را «حائز اهمیت» خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدراعظم آلمان در سخنانی عدم اقدام رژیم صهیونیستی به پاسخ‌دهی به ایران در پی حمله روز شنبه را «حائز اهمیت» خواند. صدراعظم آلمان در سخنانی عدم اقدام رژیم صهیونیستی به پاسخ‌دهی به ایران در پی حمله روز شنبه را «حائز اهمیت» خواند. به گزارش عرشه آنلاین، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه در سخنانی گفت: اینکه در قبال حمله ایران هیچ عمل تلافی‌جویانه‌ای انجام نمی‌گیرد، حائز اهمیت است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسراییل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین دستاوردهای نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه 29 فروردین خودنمایی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال سیاسی اصولگرا، پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را نقطه عطف معادلات قدرت در خاورمیانه دانست و تاکید کرد: این اقدام نه تاریخی بلکه حادثه‌ای تاریخ‌ساز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنبش حماس از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات اسرائیل قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «الریاض» عربستان امروز (چهارشنبه) ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه، نوشت که منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی زاده، فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال تعرض اسرائیل گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید./ نورنیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آلمان در هنگام ترک سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که افزایش تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست و بیش از همه امنیت اسرائیل به خطر می‌افتد.

خبرگزاری تسنیم

نوع مواجهه ایندیپندنت در قبال واکنش کاملاً منطقی و قانونی کشورمان در قبال اقدام رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، به وضوح ماهیت این رسانه و بازی خودخواسته آن در زمین لابی های صهیونیستی را به اثبات می رساند.