چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام در بیانیه‌ای صادر کرد: بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحِیم قَاتِلُوهُم یُعَذِبهُمُ اللَهُ بِأَیدِیکُم وَیُخزِهِم وَیَنصُرکُم عَلَیهِم وَیَشفِ صُدُورَ قَوم مُؤمِنِینَ (14 توبه) نور روشنگری که خون سرداران و رزمندگان سپاه اسلام و جبهه مقاومت به همراه داشت، چراغ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از احضار سفیر ایران در پرتغال توسط این کشور خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از احضار سفیر ایران در پرتغال توسط این کشور خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه اقدام تنبیهی ایران در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری تهران در دمشق صورت گرفت، به تل‌آویو هشدار داد که با حمله تلافی‌جویانه، تنش‌ها در منطقه را تشدید نکند زیرا رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچ کس نیست. هشدار بورل به اسرائیل: رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچکس نیست به گزارش عرشه آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به...

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای دولت ایران و روسیه منافع مشترک منطقه‌ای از جمله در قفقاز را مورد توجه قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله ترکیبی سپاه پاسداران ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به تجاوز این رژیم به مقر دیپلماتیک کشورمان در دمشق، رکوردهای بی‌سابقه‌ای را رقم زد. در اینفوگرافیک ایرنا، این رکوردها را تماشا کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: عملیات وعده صادق در حالی رقم خورد که اهداف مهم از جمله پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت موشک های ایران قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر سابق انگلیس با طرح این ادعا که سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند، خواستار انحلال سازمان ملل شد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل و تحولات منطقه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه و حمله راکتی سرایا القدس به سدیروت خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده چابهار در مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی مردم که جای دفاع برای دولت نگذاشته است، گفت: دلار 65 هزار تومانی در شأن ملت ایران نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) طی سخنانی در واکنش به تهدیدهای مقامات این رژیم مبنی بر ضرورت پاسخ به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نسبت به هرگونه اشتباه در این باره و پاسخ دوباره تهران هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در پیامی روز ارتش را تبریک گفت. در متن پیام امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» آمده است: 29 فروردین یادآور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در دیدار با نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت.