چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود هفت ماه ناکامی ارتش اسرائیل در نوار غزه و دست نیافتن به اهداف اعلام شده، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز سه شنبه بار دیگر از رویای خود برای پیروزی سخن گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند بورل با تحریم ایران مخالفت کرد رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از وقوع یک انفجار در غرب دریاچه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای خارجه ایران و روسیه درمورد تبعه روس که خدمه کشتی توقیف شده توسط ایران است، گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه با اشاره به کسری بودجه آمریکا، واشنگتن را متهم کرد که با برانگیختن یک جنگ دیگر در خاورمیانه، به دنبال رهایی اقتصاد خود از "نکول" (بحران بدهی خارجی) است.

خبرگزاری تسنیم

در جریان عملیات بر حق و کاملا قانونی کشورمان علیه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، که وفق ماده 51 منشور ملل متحد و در پاسخ به نقض حریم کشورمان از سوی دشمن صورت گرفته است، خبرگزاری فرانسه روایتگری کاملا یکطرفه و منحرفی را از ماجرا صورت داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور با اشاره عملیات «وعده صادق» گفت: دفاع مشروع و پیروزی غرورآفرین فرزندان رشید ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده الهی را تحقق بخشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه آمریکایی به نقل از رییس دانشگاهی در «اودسا» می‌گوید که ناامیدی از آمریکا و تعهداتش برای دفاع از اوکراین، رفته‌رفته بین مردم این کشور در حال افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه ایران و روسیه درمورد تبعه روس که خدمه کشتی توقیف شده توسط ایران است، گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بعد از پاسخ موشکی ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق، هیاهوی رسانه‌های عبری و غربی برای پاسخ رژیم صهیونیستی به این عملیات آغاز شد و در این راستا رسانه‌های غربی و صهیونیستی تلاش دارند با یک جنگ روانی و نفوذ در افکار عمومی مردم ایران و جهان، این اقدام را کوچک نمایی کنند و بی اثر جلوه دهند در حالی که اقدام ایران در تاریخ جهان عرب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق درباره واکنش هنرمندان به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه همه ماست که به عنوان یک ایرانی در قبال تهاجم بی‌رحمانه اسرائیل بایستیم. با تدبیر و درایت حضرت آقا، به احترام ملت ایران و برای تنبیه رژیم صهیونیستی پریشب اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم، که این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه در پیامی نوشت: همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.