چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی از ابتدای اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، خوشتنداری طرف‌های درگیر را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت روسیه با اشاره به تحولات منطقه گفت: آمریکا خواهان جنگ بزرگ در خاورمیانه نیست و سعی در حفظ تعادل و خویشتنداری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه شریف، در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی دیشب ایران به حمله صهیونیست‌ها علیه سفارت ایران در سوریه ظهر امروز در حیاط مسجد این دانشگاه تجمع کردند. اجتماع دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به رژیم صهیونیستی دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عادل عبدالمهدی نوشت: دیروز طوفان الاقصی بود و امروز طوفان الوعد الصادق و به یاری خداوند طوفان بزرگ‌تر به‌زودی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشین عراق در واکنش به حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی در صفحه کابری خود در شبکه ایکس نوشت: دیروز طوفان الاقصی بود و امروز طوفان الوعد الصادق و به یاری خداوند طوفان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پادشاهی عمان در بیانیه خود اعلام کرد: ما با اهتمام ویژه تحولات مربوط به تشدید تنش‌های نظامی در منطقه را دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری میزان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خواست ملت ایران بود گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد مجددا با ماجراجویی اقدامی را مخالف منافع امنیت کشورمان به اجرا بگذارد خود، حامیان و هدایت‌کنندگانش با جوابی سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهند شد.

وب‌گاه الف

امروز شاخص بورس کاهش بیش از 11 هزار واحدی را تجربه کرد که به عقیده کارشناسان، این نوسان زودگذر است و تالار شیشه‌ای در میان‌مدت خود را بازیابی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه منافع کشورمان سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد. در این بیانیه آمده است: «وَ قاتِلُوهُم حَتَی لا تَکُونَ فِتنَه وَ یَکُونَ الدِینُ لِلَهِ فَاِنِ انتَهَوا فَلا عُدوانَ اِلَا عَلَی الظَالِمِینَ» (سوره بقره آیه 193) شب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور فرانسه به پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه واکنش نشان داد و گفت با شرکای خود برای کاهش تنش در منطقه کار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامی سابق آمریکا گفت: کابینه نتانیاهو شاید بدش نخواهد آب را گل آلوده تر بکند اما اگر فاکتورهای مختلف را کنار هم بگذاریم، وضعیت برایشان وحشتناک است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حمله شب گذشته سپاه پاسداران به اسرائیل، ایران سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان را احضار کرد. پس از حمله شب گذشته سپاه پاسداران به اسرائیل، ایران سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان را احضار کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حمله موشکی شامگاه گذشته ایران به اسرائیل را در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

بعد از اقدام ایران در سرزمین‌های اشغالی به عنوان پاسخ و واکنش به رویدادهایی که در دمشق رخ داد، چندین پرواز بین‌المللی لغو شد و حریم هوایی منطقه خاورمیانه مسدود شد.