چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رکوردهای ایران در عملیات انتقام جویانه شب گذشته به اسرائیل منتشر شد. رکوردهای ایران در عملیات انتقام جویانه شب گذشته به اسرائیل منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، شب گذشته سپاه پاسداران ایران از خاک ایران و چند کشور به اسرائیل حمله کرد. / فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی ایران با صراحت هرچه تمام، قبل و حین عملیات اعلام کرد، هرنوع واکنش رژیم صهیونیستی را، تجاوزی دیگر تلقی کرده و با تهاجم سنگین‌تر پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه برخی کشورهای عربی منطقه در سایه تحولات اقدام به بستن موقت حریم هوایی خود کردند، منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از بازگشایی حریم هوایی این کشورها خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بقایای موشک‌های سپاه در اراضی اشغالی منتشر شد.

خبرگزاری میزان

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصطفی محدث خراسانی بعداز اقدام نظامی ایران در پی تنبیه رژیم صهیونیستی روی آنتن شبکه خبر به شعرخوانی پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ 20 هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسان‌ها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم.» سپاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه تصریح کرد: ماهیت حل نشده بحران‌های متعدد در خاورمیانه، به ویژه در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل که اغلب با اقدامات تحریک آمیز غیرمسئولانه همراه است، منجر به افزایش تنش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسبق عراق به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد و تاکید کرد که طوفان بزرگ‌تر در راه است.

وب‌گاه الف

سید نظام الدین موسوی حملات شب گذشته ایران به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را حامل یک پیام واضح به این رژیم و آمریکا دانست مبنی بر این که دوران بزن در رو تمام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای اعلام کردند: عملیات پیچیده ترکیبی هوا فضای سپاه، یک پاسخ تنبیهی و دفاع مشروع تاریخی موشکی و پهپادی را در جهان بنام ملت ایران و جبهه مقاومت ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار «دیمونا» در واکنش به حملات ایران گفته است که انتظار چنین حمله‌ای را نداشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوستر سایت دفتر رهبر انقلاب در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌الله (ص) منتشر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، رهبری در دیدار خود با شاعران در خرداد سال 1395 ضمن صحبت در مورد موارد گوناگون، به یکی از وظایف مهم شاعران اشاره کرده و فرمودند: «از جمله کار‌هایی که خیلی خوب است در کشور ما که بحمدالله در این جلسه هم آثارش دیده شد و قبلاً هم دیده شد و من خیلی از این راضی هستم، واکنش سریعی است که شعرای جوان ما به حوادث نشان می‌دهند، این خیلی با ارزش است، این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد.