پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سپرده گذاری 240 هزار نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سپرده گذاری 240 هزار نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران از سپرده گذاری 240 هزار نفر در این صندوق خبر داد.

اکبر بیات، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال 1395 با مجوزر بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: هدف از ایجاد و تأسیس این صندوق جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 4 شعبه اصلی صندوق امداد ولایت در استان تهران فعالیت می‌کند، افزود: همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد استان تهران به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط خدمات ارائه می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت در 6 سرفصل به مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد، بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولات در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران با اعلام سپرده گذاری 240 هزار نفر در این صندوق، گفت: تمامی مشتریان از خدمات بانکی بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: صندوق امداد ولایت به شبکه شتاب بانکی متصل است که 24 ساعته به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

بیات با بیان اینکه تا سقف 10 میلیون تومان وام، فاقد هرگونه تسهیلات است، اضافه کرد: تسهیلات بیشتر از 10 میلیون صرفا دارای 3 درصد کارمزد و فقط یک بار در ابتدای پرداخت تسهیلات از مشتریان دریافت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان تهران بیش از 19 هزار فقره وام قرض الحسنه با اعتباری بیش از 250 میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

وی به اجرای طرح‌های مختلف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود: طرح مسئولیت اجتماعی، هم افزایی، قرض ماندگار و خیرین در دستور کار این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و همچنین خدمات رسانی هر چه بهتر به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط قرار دارد.

بیات با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت و همچنین دفاتر کمیته امداد در استان تهران این صندوق را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون