دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متغیرهای کلان اقتصادی در یک دهه گذشته به‌وضوح تحت تاثیر روابط بین‌الملل، مذاکرات، ارتباط مستقیم دوستانه یا تخاصم‌های سیاسی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

خانم کالاس در وبسایت خود از ورزش‌هایی مانند گلف، اسکی و رولربلینگ به عنوان سرگرمی‌های اصلی خود یاد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

جامعه شناس سیاسی گفت: در روزهای آینده یخ عدم مشارکت شکسته خواهد شد و ما شاهد مشارکت بالای 50 درصد و طبق برخی گمانه‌زنی‌ها تا 60 درصد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به قرارداد کرسنت گفت: ابعاد این موضوع نیز بسیار پیچیده است و بخشی از آن را در صدا و سیما اعلام کردم و قراردادهای نفتی در دوران خاتمی فاجعه‌بار بود.

وب‌گاه گسترش

اهمیت عضویت در بریکس در حال مضاعف شدن است؛ چرا که بریکس دیگر خود را نه یک ائتلاف اقتصادی کوچک بلکه گروهی شامل 9 کشور با بیش از 36 درصد تولید ناخالص داخلی در قاره‌های گوناگون می‌بیند که در حوزه‌های امنیتی و فرهنگی نیز نیت کنش‌گری فعال دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان اگر رئیس‌جمهور شود، می‌تواند تا حدی منشأ اثرات مثبت در وضع اجتماعی و اقتصادی و محیط زیستی کشور شود؛ گو این که درصد بالایی از مردم، به‌ویژه جوانان، چنان از رفتارهای حکومت در سال‌های گذشته (به‌حق!) دل‌آزرده هستند که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را به‌کلی بی‌معنی می‌دانند، و پارادوکسیکال این که همین گروه هستند که می‌توانند رئیس‌جمهور اثرگذار و بهبودبخش را بر سرِکار آورند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت خارجه گفت: در مسئله مذاکرات رفع تحریم شهید رئیسی از ابتدای دولت سیزدهم اعلام کردند که هم مسیر مذاکرات و هم مسیر خنثی سازی تحریمها را دنبال می‌کنند. در همین راستا مسیر مذاکره با جدیت دنبال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی به بزرگترین بازار ساخت و ساز جهان تبدیل می‌شود.

وب‌گاه الف

40 روز از سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور می‌گذرد؛ رئیس جمهوری که به جرات می‌توان گفت بداخلاقی‌ها نسبت به وی از همان مناظرات انتخابات 1400 به صورت برنامه‌ریزی‌شده آغاز شد و حتی بعد از شهادت او نه تنها اصلاح نشد، بلکه با سر برآوردن مدعیان جدید با شیوه‌های نو دنبال شد و می‌شود، مثل ادعای طرح‌شده در حوزه عملکرد دولت دوازدهم برای خرید واکسن کرونا.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرصت تبلیغات انتخاباتی ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد بنابراین مسئله حفظ آرامش و تلاش همه برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت بالا باید در دستور کار همه قرار گیرد.