دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

این سوال که آیا رئیس‌جمهور بعدی ایران مواضع فعلی ضدغربی و ضدآمریکایی ایران را حفظ خواهد کرد و به دنبال بهبود روابط با پکن خواهد بود، مهمترین نکته در ذهن سیاستمداران چین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر قانون راهبردی لغو تحریم‌ها نبود دست مذاکره‌کنندگان ما در احیای برجام خالی بود، ما باید به سمت افزایش قدرت بازدارندگی و حمایت از جبهه مقاومت پیش می‌رفتیم.

وب‌گاه عصر ایران

این الگوی تاریخی درگیری های نظامی مستمر، سؤالات مهمی را درباره سیاست خارجی آمریکا و نقش این کشور در صحنه جهانی مطرح می‌کند و ما را به بررسی دلایل و پیامدهای این وضعیت پیچیده فرا می‌خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایی که باید این مشکلات را پیگیری و حل کند، دولت یا همان دستگاه اجرایی کشور است. رئیس‌جمهور در عرصه داخلی و بین‌المللی ابزارهایی برای کنترل شرایط و حل مشکلات دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه ندهیم دیگران بر افکار ما تسلط پیدا کنند. با احساس مسئولیت، توکل بر خدا و حسن ظن به این‌که انتخابات برکات زیادی برای ما خواهد داشت در انتخابات شرکت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فناوری های پیشرفته ممکن است دیر به دست بیاید اما وقتی که به دست می آید ناگهان جایگاه یک کشور را در جهان تغییر می دهد من کسی نیستم که با اولین تشر و تهدید خارجی جا بزنم و دست از حق مردم ایران برای داشتن فناوری‌های پیشرفته بکشم ایستادن یک کار منفعلانه نیست اگر فعالانه مقاومت نکنیم فعال و با نشاط در مسیر پیشرفت حرکت نکنید دشمن طمع می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن حجاب، گفت: عید غدیر خم را به همه شما سروران گرامی که در این تجمع حضور پیدا کردید تبریک می‌گویم. امیرالمومنین علیه السلام می‌گویند اگر حاکمان بخواهند جامعه را به سمت سعادت هدایت کنند باید جامعه از خود استقامت و پایداری و همراهی نشان دهد. در کنارش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: خیلی از دوستان از 15 تا 20 سال پیش زنبیل‌های خود را گذاشته بودند و منتظر انتخابات بودند اما من آمادگی قبلی نداشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی گفت: در منطقه ما، آمریکا، چین، اروپا و کشورهای منطقه دخیل هستند، چون منافعی هم دارند. اینطور نیست که روسیه و چین خود را با ما تنظیم کنند، درست است که منافع مشترکی با آنها داریم اما آنها سیاست خود را دارند.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اکنون زمان اتلاف فرصت ها نیست و درنگ و تردید در جهش بزرگ ترین خیانت به این فرصت عظیم تاریخی است. حالا وقت نقش آفرینی برای جبران هشت سال رکود، برای جبران هشت سال رشد صفر و رشد منفی، برای جبران هشت سال تخریب تاریخی، برای جبران هشت سال برباد رفتن سرمایه ها، برای جبران هشت سال نابود شدن فناوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه یک مقام امنیتی ارمنستان، روسیه را به جانبداری از باکو متهم کرد، «حکمت حاجی‌اف» دستیار «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای نسبت امید برای انتقام‌گیری به ایروان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه این شش نفری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شده اند، محاسنی دارند و نقایص و معایبی. باید دید در چه وضعیتی هستیم و در این شرایط کدام یک از آنها برای کشور می توانند مفیدتر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به عدم تحویل بموقع برنامه «با مردم» از طرف ستاد‌های نامزد‌ها، این برنامه پخش نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مهم‌ترین پرسش‌های مطرح‌شده در انتخابات پیش‌رو این است که: «دولت آینده در برابر FATF چه برنامه‌ای باید داشته باشد؟»