دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختار سیاسی ایران به روشنی متوجه شده است که سیاست یکدست‌سازی چند عارضه مهم دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «هاآرتص» اعلام کرد که برخی مقامات آمریکایی می گویند نتانیاهو برای تخریب و شکست بایدن در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف در مسجد الزهرای اراک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در اراک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه خبری آمریکایی دیدار هماهنگ کننده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور زیرساخت های جهانی و امنیت انرژی و نتانیاهو را افتضاح خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس، دیدار نماینده ویژه بایدن و نتانیاهو را افتضاح دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف در گردهمایی حامیان پزشکیان در برج میلاد گفت: همه تندروها را چه تندروهای این طرف چه تندورهای آن طرف را ناامید می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور گفت: کسی که اعلام می‌کند دستور کار ما فقط مذاکره است، آمریکا را نشناخته است. بهترین راه مقابله با تحریم، نا امید کردن آمریکا از اجرای تحریم‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با برگزاری باقی‌مانده میزگردهای سیاست خارجی شبکه سوم سیما، محمد‌باقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سید‌امیر‌حسین قاضی‌زاده نیز از نقشه راه دیپلماسی دولت آینده خود رونمایی کردند. این سه کاندیدا همچون مصطفی پورمحمدی، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی بر اهمیت سیاست خارجی در حل مشکلات داخلی تاکید و البته تفاوت‌های مهم و ظریفی نیز در تحقق روش و چگونگی تحقق منافع ملی ارائه کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رحمن قهرمان‌پور، تحلیلگر انتخابات در یادداشت اختصاصی برای «دنیای‌اقتصاد» نوشت: کمپین انتخاباتی یعنی ترس و امید. اصلاح‌طلبان شاید بتوانند مثل گذشته رای‌دهنده مردد و رای‌ندهنده را از قدرت گرفتن اصولگرایان بترسانند، اما نمی‌توانند امید معتبری بدهند که در سایه آن نشان دهند قادر به مقابله موثر با این ترس هستند. سابقه آنها در کسب قدرت بر اعتبار پیام آنها اثر منفی گذاشته است. در نتیجه کسانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنان روز سه‌شنبه محمد‌جواد ظریف در مورد برجام در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، طی دو روز گذشته واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است. این واکنش‌ها ابتدا از عصر روز سه‌شنبه از سوی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شد و آنها در جریان سخنرانی‌ها و در برنامه‌های تبلیغاتی‌شان به سخنان وزیرخارجه سابق ایران واکنش نشان دادند‌. برخی از آنها از جمله علیرضا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان