دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران و وزیر خارجه قطر درباره روابط دوجانبه و موضوع فلسطین رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: خط ریلی رشت - بندر کاسپین امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست ریاست جمهوری ایران افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازگشت برجام به کانون کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری به خصوص در مناظره های تلویزیونی می تواند انتخابات را دوقطبی کند و شانس مسعود پزشکیان را باز هم افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر نامزدهای ریاست‌جمهوری در لباس رزمندگان دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی نشر یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویر نامزدهای ریاست‌جمهوری در لباس رزمندگان دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی نشر یافته است. آنان که در عنفوان جوانی جمجمه‌های خود را به خدا سپردند و با احساس دفاع از ایران و جمهوری اسلامی به سوی نبرد حق علیه باطل شتافتند

وب‌گاه خبر آنلاین

4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری از این وعده ها رونمایی می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختار سیاسی ایران به روشنی متوجه شده است که سیاست یکدست‌سازی چند عارضه مهم دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «هاآرتص» اعلام کرد که برخی مقامات آمریکایی می گویند نتانیاهو برای تخریب و شکست بایدن در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف در مسجد الزهرای اراک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در اراک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه خبری آمریکایی دیدار هماهنگ کننده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور زیرساخت های جهانی و امنیت انرژی و نتانیاهو را افتضاح خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس، دیدار نماینده ویژه بایدن و نتانیاهو را افتضاح دانست.