دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آقایان امروزه در بحث‌های انتخاباتی خود به درستی می‌گویند که یکی از بزرگترین مشکلات کشور که موجب ایجاد مشکلات اقتصادی است وجود مسئله تحریم است و تحریم و تهاجم گسترده دشمن کشور را دچار مشکل کرده است که دشمن مسلماً به کشور حمله کرده که این حمله از نوع تحریم‌هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم در سه سال گذشته که گویی اصلا وجود نداشته، مشکلات را به چشم دیده‌اند و فقط کافی است با آمار قوی به آنها یادآوری کنید که قرار است در آینده چه اتفاقی برای آنها بیفتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باقری سرپرست وزارت امورخارجه نسبت به اظهارات اخیر برجامی ظریف گفت: در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه سیاست خارجی استفاده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان مسعود پزشکیان در میزگرد سیاسی روز گذشته فرازهایی داشت که می‌تواند به مخاطب برای درک بینش سیاسی او کمک کند.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته ظریف در میزگرد سیاست خارجی گفته بود: «در سه سال دولت شهید رئیسی 1500 تحریم به 2570 رسید. سر مردم را با عدد شیره نمالید.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ایران خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام آماده می کند، گمانه زنی ها در باب سیاست خارجی تازه کشورمان افزایش یافته و در این میان روابط تهران با واشنگتن در کانون توجه ها قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) پس از مذاکرات در پیونگ‌یانگ گفت، معاهده جدیدی که بین کره‌شمالی و روسیه امضا شده است، «کمک متقابل» را در صورت مواجهه هر یک از این کشورها با تجاوز فراهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: سیاست خارجی یکی از موضوعاتی است که به طور جدی نیاز به وفاق ملی دارد و اگر چیزی را کشور قبول و رهبری تأیید کرد، همه باید حمایت کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه گفت: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: عرصه سیاست خارجی غنیمت نیست که در کارزار انتخاباتی آن را به تاراج بگذاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره اول من گفتم که نمیدانم بعضی از دوستان چرا آمدند ثبت نام کردند. وقتی می‌دانیم برخی کارها را نمی‌توانند انجام بدهیم، چرا به مردم می‌گوییم؟ مردم باورشان می‌شود و می‌گویند اینهایی که در این سطح نشستند، رجال سیاسی و مذهبی کشورند که شورای نگهبان تاییدشان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: ظریف و هر فرد دیگری که فکر می‌کند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برای کشور هزینه داشته را به مناظره دعوت می‌کنم و حاضر هستم در یک برنامه با آنها مناظره کنم و ثابت کنم که صحبت‌های آنها در این باره اشتباه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امیرحسین رنجبر؛ عروج ناگهانی شهید رئیسی رئیس دولت سیزدهم، باعث شد کشور زودتر از موعد چهارساله رنگ و بوی انتخاباتی بگیرد و شاهد شکوه حماسه‌ای دیگر باشیم. ما برای اینکه بتوانیم راه شهید رئیسی را ادامه دهیم مطالبات مهمی از رئیس جمهور آینده داریم که ساماندهی وضعیت فرهنگی جامعه، افزایش سطح علم و فناوری در زمینه‌هایی همچون علوم هسته‌ای، نانو، پزشکی،...

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا الان انتخابات دو مرحله ای است مگر اینکه یک امواج سنگین سیاسی شکل بگیرد. البته در هفته آخر می توان قضاوت بهتری داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که در حال حاضر عامل بازدارندگی هسته‌ای در سیستم امنیتی روسیه نقشی حیاتی و مهمی ایفا می‌کند. او عصر روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاس، به مناسبت دهمین سالگرد انجمن علمی و کارشناسی بین المللی "مطالعات پریماکوف" با موضوعیت «روسیه در عرصه جهانی» در جمع خبرنگاران گفت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی در پیوینگ‌یانگ اعلام کرد که روسیه در حال مبارزه با سیاست‌های امپریالیسی است که آمریکا و متحدانش ده‌هاست که در سطح جهان دنبال می‌کنند.