دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از حدود 13 سال، برنامه سینا ولی‌الله در شبکه ام‌بی‌سی پرشیا به ناگاه متوقف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلاصه‌ای از اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌های تلویزیونی روز هشتم تبلیغات به شرح زیر است: زاکانی در برنامه میزگرد اقتصادی: برخورد با گردن کلفت‌ها تخصص بنده است. در 12 سال دوره قالیباف یک سال فقط بالای 100 درصد بودجه شهرداری محقق شد. من به شدت دنبال شفافیت هستم. دولت باید پای خود را از اقتصاد جمع کند. ویژگی مسؤول این است که شناخت...

وب‌گاه مشرق نیوز

اظهارات خلاف واقع محمد جواد ظریف درباره برجام و تحریم‌ها، تعجب توام با تأسف ناظران را از این حجم خلاف‌گویی و تحریف برانگیخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین مناظره یک نقطه ضعف بارز داشت و آن، این بود که هیچ‌کدام از نامزدها دقیق به این مسئله نپرداختند که «ما اکنون در کجا ایستاده‌ایم؟».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

5نماینده مجلس و 4فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران «دنیای‌اقتصاد» از شیوه و چارچوب مناظره انتخاباتی و همچنین عملکرد نامزدها در مناظره اول انتقاد کردند. اگرچه در این میان برخی از هواداران، نامزد مورد علاقه خود را فرد پیروز در مناظره دانستند، ولی بخش بزرگی از مصاحبه‌شوندگان ساختار مناظره را بدون جاذبه خواندند و همه نامزدها را به بی‌برنامگی به‌ویژه در حوزه اقتصادی متهم کردند. به اعتقاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در میزگرد سیاست خارجی شبکه سوم بار دیگر برجام و مساله رفع تحریم‌ها را با صراحت بیشتری به قاب تلویزیون بازگرداند. مسعود پزشکیان که در مناظرات قبلی تا حدودی به تحریم‌ها و ارتباطات بین‌المللی اشاره کرده بود، این بار با همراهی محمد‌جواد ظریف وزیر خارجه سابق ایران و مهدی سنایی کارشناس و مشاور سیاست خارجی، تاکید دوچندانی بر ضرورت رفع تحریم‌ها با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم در توئیتی نوشت: قدرت بدون توسعه و با مردم ناراضی به وجود نمی آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف بیان کرد: چطور ما از آمریکا یک چیز می‌خواهیم می‌گوید که دست ما نیست و دست کنگره است؟ ما هم در مجلس شورای اسلامی قانون اقدام راهبردی را تصویب کردیم و باعث شد که از انفعال خارج شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از نبود برنامه ریزی دقیق و مطمئن در عرصه کشاورزی گفت: نوع مدیریت به گونه ای بوده که نتوانستیم بر مشکلات فائق بیاییم.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که قانون اقدام راهبردی تکلیف کشور را روشن کرد و دست مذاکره‌کننده‌ها را پر کرد، پس چرا علیه آن صحبت می‌شود؟ شورای عالی امنیت ملی، مجلس را مکلف کرد که مجلس در این زمینه قانونی تصویب کند، پس چرا علیه این قانون صحبت می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری رقبای پزشکیان 5 نامزد انتخابات نیستند بلکه مردمی هستند که در انتخابات حاضر نخواهند شد. از مردم می‌خواهیم که در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات رأی دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو ویژه خبری برنامه‌ها و اهداف خود را در این دوره از انتخابات از شبکه خبر سیما تشریح خواهد کرد.