دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بیان داشت: در این ستاد دغدغه تداوم راه شهید رئیسی را داریم و در کنار آن روی این مسئله حساسیم که سرمایه اجتماعی کشور افزوده شود، چون اگر با تغییر دولت ها و مجلس ها سرمایه اجتماعی کشور افزایش نیابد خسران کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان در توئیتی نوشت: فرق است چه کسی را در پاستور می نشانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف گفت: «صادقانه بگویم، فکر می‌کنم که رئیس جمهور [پوتین] همه چیز را گفته است، منظورم این است که پیشنهاد صلح بعدی از سوی روسیه برای مقامات اوکراین بدتر خواهد بود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین با توسل به اهرم های مختلف تلاش دارد تا جای پای خود را در خاورمیانه پر رنگ تر کند. برگزاری نشست های دو یا چندجانبه با رهبران خاورمیانه و همچنین تعریف ائتلاف هایی چون بریکس و شانگهای نیز در قاب یارکشی چین در حیاط خلوت امریکا قابل تبیین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد آذری جهمری با انتشار ویدئویی بر حمایت خود از مسعود پزشکیان تاکید کرد و گفت: در دولت بعد مسئولیتی در کابینه احتمالی آقای پزشکیان نخواهم پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف امروز به همراه مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد سیاسی شبکه سوم صداوسیما حضور پیدا کرد و صحبت‌های او درباره سیاست خارجی در فضای مجازی پربازدید شد. بخشی از صحبت‌های ظریف درباره شرایط ایران بعد از بازگشت احتمالی ترامپ به قدرت در آمریکا را مشاهده کنید:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع تعدادی از نمایندگان مجلس به بیان موضوعاتی در خصوص سیاست داخلی دولت های قبل پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان خطاب به فواد ایزدی، کارشناس نزدیک به جلیلی: بس کنید، زندگی را بر مردم حرام کرده‌اید / اگر می‌خواهید مردم زیر تحریم بمیرند، همین سیاست فعلی را دنبال کنید / نفت ایران را به نظامیان چین می‌فروشند، به قیمت پایین / برخی از آقازاده ها، این زندگی اشرافی را از همین بخور بخور‌های تحریم تهیه کرده‌اند پزشکیان خطاب به ایزدی گفت: شما اگر ادعای حل مشکلات مردم را با وجود تحریم‌ها دارید، باید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف امروز به عنوان مشاور پزشکیان و همراه وی در میزگرد شرکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنان طوفانی ظریف در تلویزیون: بایدن قرار بود به برجام برگردد؛ نگذارید بگوییم در آن شش ماه تلخ چه گذشت / ترور شهید فخری زاده توسط اسراییل و تصویب قانون اقدام راهبردی در مجلس مانع از بازگشت بایدن به برجام شد / معجزه هزاره سوم و جلیلی، جز تحریم برای کشور نیاوردند / بایدن وقتی امد پیچ را شل کرد و باعث شد اقایان نفت بفروشند؛ بگذارید ترامپ بیاید تا ببینید محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اسبق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«در این سیاست خارجی مهم است که چه کسی ساکن خیابان پاستور و دفتر رئیس‌جمهوری باشد؛ رئیس‌جمهوری است که سیاست‌ها را می‌سازد و برای تصویب به شورای عالی امنیت ملی و رهبری برای تصویب می‌دهد. کسی باید باشد که با نگرش روشن به سیاست خارجی می‌نگرد و خودش حرف دارد و معتقد است که باید از کارشناسان استفاده کرد.» ظریف طوفان به پا کرد «در این سیاست خارجی مهم است که چه کسی ساکن خیابان پاستور و دفتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریف گفت: نگذارید که بگوییم در آن 6 ماه تلخ چه گذشت. بارها می‌توانستیم برجام را زنده کنیم تا مردم در فلاکت زجر نکشند. در سه سال دولت روحانی به 1500 تحریم رسید؛ و از سه سال دولت آقای رئیسی به 2570 رسید. در 8 سال 700 تحریم اضافه شد و در سه سال بیش از هزار مورد. اگر می‌خواهید سر مردم را شیره بمالید، درست بمالید و تاریخ را عوض نکنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به یکی از کارشناسان با طنز پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز همراه با سنایی سفیر سابق ایران در روسیه و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی در میزگرد سیاسی حاضر شد. ظریف در بخش‌هایی از این میزگرد به دفاع از دولت روحانی و عملکرد خود و دولت آن دوره پرداخت. در سیاست خارجی، بسیار اهمیت دارد چه کسی در خیابان پاستور و خانه...