دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز همراه با سنایی سفیر سابق ایران در روسیه و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی در میزگرد سیاسی حاضر شد. ظریف در بخش‌هایی از این میزگرد به دفاع از دولت روحانی و عملکرد خود و دولت آن دوره پرداخت. در سیاست خارجی، بسیار اهمیت دارد چه کسی در خیابان پاستور و خانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف: در سیاست خارجی مهم است که چه کسی رییس جمهور است محمدجواد ظریف در میزگرد سیاست خارجی پزشکیان به عنوان کارشناس همراه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیار باعث افتخار بنده است که در کنار شخصیتی صادق و وطن‌پرست مانند آقای پزشکیان حضور داشته باشم. سیاست جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری به صورت خطوط کلی ارائه می شود و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت راهنمای سیاست...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان گفت: در تابستان برق قطع می کنیم و در زمستان گاز، معلوم نیست دوسال دیگر گاز داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی: در سیاست خارجی بسیار مهم است چه کسی در خیابان پاستور و خانه رئیس جمهور نشسته است. رئیس جمهور است که سیاست‌ها را می‌سازد و برای تصویب به شورای عالی امنیت و حضور مقام معظم رهبری ارائه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: راهنمای سیاست خارجی ما منافع مردم ایران خواهد بود و در سیاست خارجی شعارهای دهن پرکن که جیب مردم را خالی کند، شعارهایی که مردم را از قافله توسعه عقب بیندازد و مردم را گرفتار تامین دارو و صنایع ملی را گرفتار تامین مواد اولیه و آخرین فناوری کند، نخواهم داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هماهنگی میان قوا و حتی نیروهای مسلح حیاتی است. هر اندازه کارشناسان بخواهند روابط را درست کنند اما با یک موشک هوا کردن زیر همه چی زده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

هدف سیاست خارجی ما فقط بقا نخواهد بود. می‌خواهم از زندگی حداقلی به یک زندگی رضایت بخش برسییم که مردم فرصت رشد داشته باشند. نمی‌خواهیم در دنیا منزوی باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نمودارها را در پوشه محمدجواد ظریف بود و او تحویل پزشکیان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: راهنمای سیاست خارجی ما منافع مردم ایران خواهد بود و در سیاست خارجی شعارهای دهن پرکن که جیب مردم را خالی کند، شعارهایی که مردم را از قافله توسعه عقب بیندازد و مردم را گرفتار تامین دارو و صنایع ملی را گرفتار تامین مواد اولیه و آخرین فناوری کند، نخواهم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان: باید به متخصصان فرصت دهیم. هماهنگی بین قوا و نیروهای مسلح در چارچوب سیاست‌ها، حیاتی است. سعی کنیم از کارشناسان باتجربه استفاده کنیم. آدم صفر کیلومتر نمی تواند سیاست خارجی را حل کند.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در سیاست خارجی توسعه کشور را دنبال خواهم کرد، گفت: دیپلماسی و مذاکره ذلت نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: محمد جواد ظریف و صناعی به عنوان همراهان پزشکیان در برنامه میزرگرد سیاسی حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان: باید انسجام داخلی را اصلاح کنیم و این اختلافات را کم کنیم چون ما باهم دشمن نیستیم. تا زمانی که اختلافات داخلی داریم سیاست خارجی موفقی نخواهیم داشت. دعواهایی که ما می‌کنیم نفسانی است.

خبرگزاری تسنیم

پس از برگزاری اولین مناظره اقتصادی بین 6 نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، کارشناسان و اقتصاددانان ارزیابی های متفاوتی از این مناظره داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف: در سیاست خارجی مهم است که چه کسی رییس جمهور است ظریف: پزشکیان شخصیتی صادق و وطن پرست است رئیس‌جمهور است که سیاست‌ها را اجرا می‌کند. بدون سیاست خارجی مستقر و بااجماع، نمی‌توانیم منافع اقتصادی کشور را پیش ببریم.