دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روشنفکر متعهد در سخنانی پیرامون انتخابات تأکید کرد که راه نجات ایران از درون مرزهای ایران می‌گذرد و نه از بیرون مرزها.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر مالزی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای پیوستن به گروه بریکس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری، همزمان شده است. هادی حجازی فر با داستانی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌آید! هادی حجازی‌فر و نوید محمودی با سریال داریوش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. روزنامه هم میهن نوشت: روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد...

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی در خصوص اینکه آیا رشد اقتصادی 8 درصدی نیازمند 250 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی هست گفت: خیر، امروز شکل سرمایه‌گذاری در دنیا تغییر کرده و یک نفر با یک ایده، نرم افزار و... می‌تواند میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته اولین مناظره تلویزیونی بین هر 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

روس ها هراس دارند که با حضور احتمالی پزشکیان در پاستور، راهبرد تنش‌زدایی با غرب و سایر همسایگان و برقراری روابط متوازن مبتنی بر منافع ملی در دستور کار دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی قرار گیرد و این در حالی است که روسیه خواهان یک روابط پایدار، سازنده، بی‌تنش و عادی ایران با غرب نیست و این روابط سازنده ایران با غرب را به زیان خود می‌بیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری، همزمان شده است.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اقتصادی گفت: مشکل ما تحریم‌های آمریکا نیست، تجویزهای اقتصادی آمریکاست.

خبرگزاری تسنیم

نامزد ریاست جمهوری در مناظره‌ی انتخاباتی گفت: می‌توان جهش داشت و رشد 8 درصدی را در برنامه پنج‌ساله محقق کند اما صرفاً با جذب سرمایه انجام نمی‌شود، بلکه نیازمند مدیریت و مشارکت دادن آحاد جامعه هم هست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (دوشنبه) همزمان با عید سعید قربان دکتر مسعود پزشکیان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، دکتر سعید جلیلی، دکتر علیرضا زاکانی، دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و دکتر محمد باقر قالیباف 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رئیس...