دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی سنایی، مشاور پزشکیان در میزگرد سیاسی گفت: این دوگانه سازی ها در سیاست خارجی مربوط به قرن 19 میلادی است، ملت از این دوگانه ها عبور کردند اما برخی نخبگان ما در این دوگانه ها ماندند.

خبرگزاری میزان

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رضایت مردم را یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت و امنیت ملی می‌دانیم گفت: سیاست خارجی ما افتخارآمیز، راهگشا و توسعه‌گرا خواهد بود و نه ناامیدکننده و حسرت آفرین.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریف افزود: بدون سیاست خارجی مستقر و با اجماع ملی، نمی‌توان منافع ملی و اقتصادی کشور را تامین کرد. بدون سیاست خارجی معقول و متین حتی با دوستان هم نمی‌توان رابطه خوبی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیاست خارجی افتخارآمیز و راهگشا خواهد بود. من اینجا ریشه در خاکم. می‌خواهم سیاست خارجی به مردم ثبات و امنیت روانی دهد. می‌خواهم با نشان دادن چهره مثبت ایران در دنیا ایرانیان را سربلند کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: نمی خواهم در دنیا منزوی باشیم و جوانان حسرت زندگی جوانان کشورهای دیگر را بخورند، در فکر مهاجرت باشند و پدر و مادرشان باقی عمر را در دلتنگی و حسرت دیدار فرزندان و نوه‌های خود باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی در بیان نظرات خود پیرامون سیاست خارجی، اظهار داشت: مطلبی با مشورت کارشناسان تهیه شده است مبنی بر اینکه «نمی‌خواهم در دنیا منزوی باشیم و جوانان ما حسرت زندگی در کشورهای دیگر را بخورند و در فکر مهاجرت باشند. ما فقط همین یک ایران را داریم و چاره‌ای نداریم جز این‌که برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از نماز جماعت پزشکیان، ظریف، تخت روانچی و کریمی به امامت عراقچی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای (برجام) در دولت حسن روحانی به تیم سیاست خارجی ستاد پزشکیان پیوستند. اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای (برجام) در دولت حسن روحانی به تیم سیاست خارجی ستاد پزشکیان پیوستند. خبرگزاری ایلنا، تصویری از اقامه نماز ظهر پزشکیان، ظریف، عراقچی، تخت روانچی پیش از میزگرد سیاسی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روشنفکر متعهد در سخنانی پیرامون انتخابات تأکید کرد که راه نجات ایران از درون مرزهای ایران می‌گذرد و نه از بیرون مرزها.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر مالزی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای پیوستن به گروه بریکس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری، همزمان شده است. هادی حجازی فر با داستانی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌آید! هادی حجازی‌فر و نوید محمودی با سریال داریوش...